• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kabinet gaat downloaden verbieden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat is alleen bij Muziek & Films... dat mag je downloaden legaal.
Voor eigen gebruik.

Software/Games is echt verboden om te downloaden... zelfs voor eigen gebruikt:wink:
Software/games vallen namelijk onder een Europese wet..

Software en games vormen de enige uitzondering; die zijn extra beschermd via de Europese software richtlijn en mogen niet zonder toestemming van de rechthebbende gedownload worden.

software en games verboden pffff ik blijf ze gewoon downloaden als ze de prijzen wat omlaag doen vooral voor games zijn 2x zo duur geworden sind de euro er is sinds dien download ik ze gewoon met een no dvd crack en ik kan spelen en software zijn ook gewoon serials voor te krijgen waardoor het gewoon word gezien dat je het gekocht hebt
 
----------------------------------------------------------------------

inderdaad de usenet dat zijn de abonement per maand ben zelf er al jaren bij maar denk wel ik zie laatste tijd veel dat er ook virussen in zitten als je kijkt bij group als er warez bij staat niet downloaden daar heb je heel erg vaak kans dat je windows weer op nieuw moet instaleren virus scanner laat het gewoon door

software en games verboden pffff ik blijf ze gewoon downloaden als ze de prijzen wat omlaag doen vooral voor games zijn 2x zo duur geworden sind de euro er is sinds dien download ik ze gewoon met een no dvd crack en ik kan spelen en software zijn ook gewoon serials voor te krijgen waardoor het gewoon word gezien dat je het gekocht hebt

Ik kan geen benzine betalen voor een bmw, dus ik mag de jouwe van je parkeerplaats halen, en er gewoon mee rondrijden ?

Dat de software te duur is, is geen reden om het op een 'illegale' manier te verkrijgen.
ik zal niemand verwijten dat hij of zij een downloader is, aangezien ik net zo goed 'foutjes' maak, maar excuses zijn er genoeg, geen een is er relevant.

< dat je virussen uit de warez groepen haalt, is je eigen schuld, ik mag aannemen dat je je nzbbestanden controleert voor je hem binnenhaalt, 1 Mb voor een windowsversie is vragen om moeilijkheden >

Verder was de post van Renatus cynisch bedoeld, en niet als serieus op te vatten.
 
< dat je virussen uit de warez groepen haalt, is je eigen schuld, ik mag aannemen dat je je nzbbestanden controleert voor je hem binnenhaalt, 1 Mb voor een windowsversie is vragen om moeilijkheden >
Ik heb net een 1080P film binnengehaald van 627kb. Ging heel snel. Alleen hij doet het niet. Is dit normaal?
 
Hij of Zij ?

want 627 kb is een mooie bitrate, alleen zijn er dan geen ondertitels beschikbaar

Zet even je antivirus in 'offline' dan zal hij het wel doen
 
Dank je!!!! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!!! Gelijk aan de slag.
 
Ik heb nog nooit virussen van usenet gehaald... beetje goed nadenken? Heb alleen virussen gekregen door p2p. Dus voor mij geen p2p :P
 
Downloaden is goed voor de muziekindustrie :D
[url=https://www.nu.nl/internet/2114236/downloaders-kopen-meer-muziek.html zei:
Nu.nl[/url]]

AMSTERDAM – Internetters die illegaal muziek downloaden, geven meer geld uit aan cd’s dan mensen die dat niet doen, blijkt uit een Brits onderzoek. Volgens de onderzoekers geeft een op de tien ondervraagden toe muziek van internet te plukken zonder daarvoor te betalen, zo meldt The Independent. Die piraten geven gemiddeld 85 euro per jaar uit aan muziek, tegen 48 euro voor mensen die niet downloaden.

Mensen gebruiken downloads vooral als mechanisme om muziek te ontdekken. Juist internetters die via internet liedjes uitwisselen, zijn sterk in muziek geïnteresseerd, zegt Mark Mulligan van onderzoeksbureau Forrester in de krant
Afsluiten
De Britse regering kondigde afgelopen week een plan aan om hardnekkige downloaders van internet af te sluiten. Na drie waarschuwingen wordt hun verbinding volgens het voorstel geblokkeerd.

Kwaad
Volgens Peter Bradwell van de Britse denktank Demos, die het onderzoek liet uitvoeren, zal dat plan de kwakkelende muziekindustrie niet helpen.

Hij zegt dat het karakter van muziekgebruik is veranderd. “Politici en platenlabels moeten dat erkennen. Consumenten eisen lagere prijzen en gemakkelijkere toegang.”
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan