• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Action Now! wordt niet meer doorgegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziggo heeft een Klantenpanel, waar men naast gerichte vragen ook opmerkingen kwijt kan. Het zit blijkbaar nog wat in een aanloopfase, maar ik heb er meer vertrouwen in dan in de zg. Kabelraden die adviseren over een deel van het analoge pakket. Mijn ervaring is dat daar vaak figuren in zitten met een hekel aan commercie en een voorliefde voor zenders als TV5.

Dat klantenpanel stelt op dit moment geen r**t voor. Als onze kabelboer z'n zaakjes op orde krijgt, in 2009 of zo, dan wordt de waarde van het klantenpanel pas duidelijk. Die kabelraden zijn hier niet relevant.

Gert.
 
Kijk hebben we toch nog iets gemeen:grin: oude Star Trek serie vond ik vroeger ook leuk, en ik ben ook niet o'n liefhebber van de de Sci Fi series van nu. Zone Horror mogen ze overigens ook wel doorgeven, maar ja dat iblijkt ook een herhaalzender te zijn. Het is ook nooit goed hé:-P:wink:

Zou dan wel een goede vervanger zijn voor Action Now, herhaalzender voor een nieuwe herhaalzender :schater: Maar liever horror herhalingen dan Action Now herhalingen :grin:

Maar persoonlijk denk ik dat ze niet eens een nieuwe zender gaan toevoegen (er is namelijk ook Film 1 Action bijgekomen) of we worden afgescheept met een of andere flut thema zender waar niemand op te wachten zit, zoals een Schlager-zender.
 
Zou dan wel een goede vervanger zijn voor Action Now, herhaalzender voor een nieuwe herhaalzender :schater: Maar liever horror herhalingen dan Action Now herhalingen :grin:

Maar persoonlijk denk ik dat ze niet eens een nieuwe zender gaan toevoegen (er is namelijk ook Film 1 Action bijgekomen) of we worden afgescheept met een of andere flut thema zender waar niemand op te wachten zit, zoals een Schlager-zender.

Tja dat is natuurlijk per persoon verschillend omdat een ander dat een hele leuke zender kan vinden. Ik was zelf geen kijker van action now maar inderdaad de manier waarop de zender verdwenen is had wel iets netter gemogen, dat is wat ik er jammer aan vind.

Daarnaast zie ik mensen zeggen dat ze het plus pakket hadden voor action now maar vergeet niet dat je per maand je plus pakket weer kan laten vallen dus dan lijkt het me makkelijk om gewoon even ziggo te bellen en dat aan te geven dat je je plus pakket wil opzeggen.

verder, als er zenders bij komen ( ongeacht dat goede of slechte zenders zijn ) hoor je niemand klagen :)

Ok vind ik niet dat action now te vergelijken is met Film1.
Film1 bied toch 6 kanalen ( 5 gewone + 1 HD ) aan voor 14,95 en dat vind ik persoonlijk een goed aanbod.
Uiteraard wordt daar veel op herhaald maarja dat weet je van te voren. Noem anders is 1 zender ( digitaal of analoog ) die nooit iets herhaald.... :)
 
https://www.kabelraden.nl/nieuws/pr...twoorden-kamervragen-ziggo-en-programmaraden/

Dit is wel een aardig linkje waarin staat waar je wettelijk recht op hebt. Verder moet iedereen digitaal, ook gewenst volgens de wetgever.
De kabelraden gaan voor een deel over het aanbod op het analoge pakket.

Het analoge pakket bestaat grofweg uit een 3-tal delen:
- Must-carry pakket (wettelijk)
- Advies-pakket, hier heeft programmaraad inbreng in
- Vrije keuze (zijn er analoog maar een paar) kabelleverancier.

Digitaal ligt dit iets anders. Het must-carry pakket moet in elk geval door de kabelaar ook digitaal worden doorgegeven, dit zijn oa de publieke zenders. Voor de rest heeft de kabelaar voor zover ik weet de "vrije" hand in de rest van het digitale pakket.

En of de programmaraden nu altijd zo voordelig zijn... Kan me herinneren dat ze in de omgeving van rotterdam (UPC gebied) al eens geadviseerd hebben om RTL8 te vervangen voor een of andere buitenlandse zender.
 
Blijkbaar was het stopzetten van de Action Now! zender toch al een tijdje gepland door Ziggo.
Op de Zenderkaart die hier vandaag binnenkwam staat deze zender namelijk ook al niet meer vermeld. :?
 
Film1 bied toch 6 kanalen ( 5 gewone + 1 HD ) aan voor 14,95 en dat vind ik persoonlijk een goed aanbod.
Uiteraard wordt daar veel op herhaald maarja dat weet je van te voren. Noem anders is 1 zender ( digitaal of analoog ) die nooit iets herhaald.... :)
Film1 zijn maar 4 zenders.
de 4e loopt een uur achter op het 1e, maar verder zelfde programering.
HD is exact hetzelfde als de 1e. zelfde films op zelfde moment.

Elke zender herhaalt wel iets, dat is ook niet erg.
maar ik mis nu gewoon een hele sectie fims, welke met zone horor & action now wel op tv kwamen. Ik wil afentoe gewoon ook een film kunnen kijken welke niet uit hollywood komt met een monster budget.
 
Daarnaast is neem ik aan film1 action alleen te bekijken met een film1 abonnement.
Heb je dat niet dan kan je niet kijken.
Je kan dus niet zeggen dat film1 action een vervanger is voor Action Now.
Laatstgenoemde zit in het pluspakket voor 9,95 wil ik de eerste ook zien dan komt er dus 11,95 bij.
Als de een als vervanger voor de ander zou dienen,zou ie dus in het pluspakket moeten zitten.
Ik heb weinig aan een vervanger als ik die niet kan zien.
 
.... Film1 zijn maar 4 zenders.
de 4e loopt een uur achter op het 1e, maar verder zelfde programering.
HD is exact hetzelfde als de 1e. zelfde films op zelfde moment.
.....

Voor de duidelijkheid, film1 is wel 6 kanalen :
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1+1 (loopt 1 uur achter met film 1.1, zelfde films verder )
- Film1 action
- Film1 HD ( gelijk met film 1.1 , maar nog niet alles wordt in HD uitgezonden .)

Voor de rest vind ik ook dat het weg vallen van zenders niet fijn is maar er zal wel wat voor terug komen lijkt me.
 
Voor de duidelijkheid, film1 is wel 6 kanalen :
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1+1 (loopt 1 uur achter met film 1.1, zelfde films verder )
- Film1 action
- Film1 HD ( gelijk met film 1.1 , maar nog niet alles wordt in HD uitgezonden .)

Voor de rest vind ik ook dat het weg vallen van zenders niet fijn is maar er zal wel wat voor terug komen lijkt me.

Ik heb het ook niet over kanalen maar over zenders.
1.1 1+1 en 1HD zijn gewoon dezelfde. punt.

en zenders die er voor terug komen............
tja...... weer zoiets als fan tv......... :confused: herhalingen van herhalingen van tuinprogramma's........
 
Jammer, we houden zo alleen maar de baggerkanalen over :?

Wel 8 turkse zender erbij (niets slecht hierover) , maar voor de normale nederlander wordt het slechter en slechter.........

Met een beetje pech deze zomer ook de BBC's eraf, NED4 wordt in jan. al meer dan gehalveerd en ook discovery loopt met plannen rond om zenders samen te voegen.....

Hier kan ZIGGO dan niet direct iets aan doen, maar kan het wel compenseren met andere kanalen.......er zijn er nog echt veel die we niet hebben !!!!!

De enige reden dat ik nog het extra tv pakket heb, is dat ZIGGO de zenders tactisch heeft verdeeld over de zogemaande keuzepaketten. Anders was ik met 6 extra zenders al klaar geweest ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan