• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

excuus chocolade letter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nuanceren betekent de zaak in het juiste perspectief weergeven.

De fout die men maakt is dat men zijn eigen perspectief als leidend beschouwd.

Iemand die boos is accepteert het niet dat men zijn probleem van emoties ontdoet. Iemand die voor of tegen Ziggo is accepteert het niet dat de zaak ook vanuit de andere kant wordt bekeken.

Het euvel waar mensen soms mank aan gaan is dat men dusdanig vast zit aan zijn eigen perspectief dat men per definitie zelfs niet meer wil luisteren naar de andere kant en de ander alleen maar veroordeelt om zijn, voor hen, afwijkend standpunt. Dit valt onder de noemer respect hebben voor elkaar.

Gevolg is dat er oeverloze discussies ontstaan, waar we al diverse keren van hebben gezegd dat we dat niet meer willen.

Alleen al het simpele feit dat we als forumleiding dit standpunt uitdragen wordt door sommigen al uitgelegd als beknotting om Ziggo te behagen. Je kan kletsen wat je wilt, voorbeelden te over geven, desondanks blijft men daar in volharden. Zelfs het verweer wordt gezien als bevestiging.

Op deze wijze is het onmogelijk om discussies te voeren. Als iemand een mening verkondigt en het vervolgens niet accepteert dat men er een andere mening over heeft, moet zich toch serieus afvragen of wel voor het juiste forum is gekozen.

Nogmaals, dit is een forum waar zowel voor als tegen Ziggo mag worden geschreven, maar sta dan wel open voor tegengas. Wij willen bruggen bouwen en elkaar niet neersabelen.

in principe heb je natuurlijk gelijk hierin, maar dat is nu wel jouw perspectief, ik sta zeker open voor andermans mening.
dat inlevingsvermogen waar ik over sprak is hier zeker wel belangrijk in, en dat mis ik vaak.
bij jou overigens niet.

nogmaals ik vind het een leuke geste en positief.
langzaam maar zeker krijg ik ook een positiever beeld over ZIGGO, ook dat heb ik benadrukt.

dat vertrouwen is weer groeiende [langzaam] net als dat het vertrouwen in mijn persoon hier op het forum weer moet groeien na mijn negativiteit, ook dat begrijp ik.

toch worden mijn negatieve berichten vaak onmiddelijk afgewaardeerd in de reputatiepunten, maar de positieve en constuctieve maar mondjesmaat opgewaardeerd in die reputatie.

ik hoop dat ik het zo beter heb uitgelegd.
 
Ik heb ook een keer zoiets gehad, zelfs twee keer...
Makkelijk hè dat quoten...

Wat heb je 2 keer gehad? Een chocoladeletter? En je komt uit 1980? Zou je toch minstens 28, misschien 29 (als je al jarig bent geweest?) hebben gehad? :D

Grapje, maar wat heb je 2 keer gehad? Een geste? Een wat?
 
Nog even los vraagje. Welke letter was het die je kreeg?

Een mooie grote Z? :schater:
 
Nog even los vraagje. Welke letter was het die je kreeg?

Een mooie grote Z? :schater:

lol ! nee het was een rechthoekige doos met daarin witte en melk chocolade, allemaal vierkante platte chocolaatjes, waarin men op de melk chocolade de zin: "ziggo zegt sorry !" had gespeld, op de melk chocolade waren dus letters aanwezig.

wel erg vindingrijk en leuk gedaan, ook zat er een kaart in met een welgemeend excuus voor het niet goed hebben geleverd van de aangeboden diensten en beloftes..

er was dus echt werk van gemaakt.
 
Voel me gediscrimineerd, ik ga volgend jaar ook klagen ,verzin wel wat !
 
lol ! nee het was een rechthoekige doos met daarin witte en melk chocolade, allemaal vierkante platte chocolaatjes, waarin men op de melk chocolade de zin: "ziggo zegt sorry !" had gespeld, op de melk chocolade waren dus letters aanwezig.

wel erg vindingrijk en leuk gedaan, ook zat er een kaart in met een welgemeend excuus voor het niet goed hebben geleverd van de aangeboden diensten en beloftes..

er was dus echt werk van gemaakt.
Dat is dan wel een heel erg leuke geste waar tenminste ook aandacht aan geschonken is.

Ik wil er ook een omdat ik zeer tevreden ben. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan