• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen ontvangst Ned 1, 2 en 3

  • Onderwerp starter Hoekschop
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ontvangst cogas gebied

Kan iemand in het cogas gebied ned 1hd en ned 2 hd ontvangen????ikniet
 
Kan iemand in het cogas gebied ned 1hd en ned 2 hd ontvangen????ikniet
Ik zit ook in cogas gebied...delden om precies te zijn.heb dus hetzelfde probleem.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN82/30.0.019; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Ik zit ook in cogas gebied...delden om precies te zijn.heb dus hetzelfde probleem.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN82/30.0.019; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Wat zal er aan de hand zijn,jij of iemand anders een idee??
 
ik ben er voor mij achter... het signaal is te zwak. Komt bij de voordeur binnen en ik woon op de tweede etage en heb ook een splitter naar mijn slaapkamer en een tweede bewoner... als ik die er tussen uit haal heb ik wel signaal.... daar is de andere bewoner niet blij mee! ;)
 
Vandaag (4-7) bij mij super ontvangst van Ned 1-2-3 HD. Ik woon in het oude @Home gebied.
 
ik ben er voor mij achter... het signaal is te zwak. Komt bij de voordeur binnen en ik woon op de tweede etage en heb ook een splitter naar mijn slaapkamer en een tweede bewoner... als ik die er tussen uit haal heb ik wel signaal.... daar is de andere bewoner niet blij mee! ;)

Geen cogas gebied Hoekschop.In het cogas gebied(Almelo en omstreken)melden meer mensen het probleem van geen ontvangst van ned1 hd en ned2 hd en welontvangst van ned3 hd
 
Ik had hetzelfde probleem en heb het met het volgende opgelost : Ik heb de postcode 7895 en moet met zenders zoeken een netwerknummer 7900 invoeren. Nu heb ik netwerknummer 7800 ingevoerd en bij het zenders zoeken gaf ie ineens wél alle HD zenders in beeld van Ned. 1 , 2 en 3 aan. Dus het is het proberen waard om eens een ander netwerknummer in te voeren volgens de tabel bij de grbruiksaanwijzigsboekje van Ziggo . Alleen heb ik nu nog geen teletekst maar volgens bronnen in dit forum blijkt dit een probleem die Ziggo de komende week oplost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan