• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuw arris modem haalt Aie-E snelheid niet

  • Onderwerp starter Superduper263
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het toeval wil dat ik nu met de Arris en de Ubee aan het testen ben vanwege een instabiele verbinding. Morgen komt er weer een monteur bij me thuis, ik hoop dat hij ook zo'n Motorola bij zich heeft, die zou ik graag willen uitproberen.

Ik hoop voor je dat de Motorola het dan wel doet. Bij mij was het ruk maandag. Ik hoop eigenlijk dat ie voormij diverse modems meeneemt en dat er 1 van de 10 wel doet:applause::applause:
a.s. Vrijdag is er weer eens...
 
Weet je. Ik denk dat het niet zozeer aan de modems ligt alswel aan Ziggo.

Mijn 'oude' doc 1-2 modem(SF atlantic ofzo?) deed het perfect. 14 maanden lang. Ineens komen de verhogingen en deze modem had PRECIES hetzelfde als de doc 3 modem(s).(dus instabiel, terwijl ik nog mijn 'oude' snelheid had)

Ik als leek denk dus dat het iets anders is, dan enkel de slechte modems...
 
meermeer,

Dat denk ik dus ook.
Als ik in het modem kijk zie ik geen afwijkende waardes.
Heb gebeld met de HD en die bevestigt dat het modem goed is.
Volgens hen ligt het aan capaciteitsproblemen op het Ziggo netwerk.
Hou mijn hart vast als de snelheid nog verder omhoog gaat.....

 
Ik hoop voor je dat de Motorola het dan wel doet. Bij mij was het ruk maandag. Ik hoop eigenlijk dat ie voormij diverse modems meeneemt en dat er 1 van de 10 wel doet:applause::applause:
a.s. Vrijdag is er weer eens...


Vorige week vrijdag kwam de beste man rond 11:45 uur, terwijl ik vanaf 13:00 pas thuis kon zijn. (geeft niet, maar toch, gelukkig was er iemand)
Hij vroeg me telefonisch hoe ik aan de motorola modem was gekomen, ik het hele verhaal verteld, en hij zei dat deze modem alleen geschikt was voor het UPC netwerk. Dus niet voor Ziggo. (daarom bleef het send lampje knipperen) Dus einde dag, hij een nieuw modem (Arris) afgeleverd en de rest meegenomen. Ik de nieuwe geinstalleerd en hoppa een dl van 41mb(met en zonder router) een ul van 4,9 mb. dus volgens mij gaat het (bijna) goed. Ik ben er tot op heden nog erg blij mee:pompom::pompom:
 
Bij mij is het probleem verholpen, heb nu een andere PC, denk dat toch echt dat mijn PC helemaal op was.


 
Bij mij is het probleem verholpen, heb nu een andere PC, denk dat toch echt dat mijn PC helemaal op was.




Heb je deze snelheden nog steeds, of is de verbinding al trager geworden?
Bij mij was het de eerste 2 a 3 dagen lekker snel, nu is het weer gemiddeld 18 mb dl en 4,8 mb ul. Met de firmware van 10 september.:no:
 
Ik haal het prima niks mis meer mee op het moment.

Heb volgens mij ook nieuwe firmware kan niet meer in me modem
 
Had een ubee staan voor een paar weken. Haalde zelden de volle bak met nieuwsgroepen. Latency e.d. was verschrikkelijk bij vol downloaden. Net een arris modem aangekoppeld, en heb volle bak de hele dag :roll: Ook geen latency problemen meer, ik kan nog normaal internetten op andere systemen.
 
Heb je deze snelheden nog steeds, of is de verbinding al trager geworden?
Bij mij was het de eerste 2 a 3 dagen lekker snel, nu is het weer gemiddeld 18 mb dl en 4,8 mb ul. Met de firmware van 10 september.:no:

Net nog even speedtest gedraaid, en hij is nog steeds top.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan