• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

(VRAAG) Net alles in 1 besteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook alles eerst apart gehad ( internet, tv, telefonie) , overgestapt na alles-in-1 en ineens geen telefoon meer. Kreeg ook een activatiecode opgestuurd, maar internet werkt gewoon nog (lampje van telefoonlijn 1 knippert continu, al 4x gereset zonder resultaat). En de "activatie" link werkt helemaal niet, maar kan zoals gezegd nog gewoon internetten, ondanks dat de snelheid flink achteruit is gegaan.
Klantenservice doet zoals gewoonlijk niks- behalve nietszeggende mails terugsturen.
Iemand een idee?
 
Ik zit nu met een probleem, heb nu wel sneller internet , ik heb contact gehad met een medewerker van Ziggo via Thuishelp, hij zegt dat je een nieuwe modem krijgt als je alles in een plus besteld hebt(Alles wordt vernieuwd), maar nu heb ik geen telefoon meer (Heb een ARRIS modem) en beide lampjes knipperen op de modem, telefonie 1 en 2
 
Ik zit nu met een probleem, heb nu wel sneller internet , ik heb contact gehad met een medewerker van ziggo via Thuishelp, hij zegt dat je een nieuwe modem krijgt als je alles in een plus besteld hebt(Alles wordt vernieuwd), maar nu heb ik geen telefoon meer (Heb een ARRIS modem) en beide lampjes knipperen op de modem, telefonie 1 en 2

Als ze beiden knipperen is het MTA gedeelte volgens mij aan het provisionen, blijven ze knipperen komt het MTA gedeelte van het modem niet door dit proces heen. Dit kan inhouden dat er aan Ziggo kant het een en ander nog niet correct in de systemen staat.
 
Via thuishelp met een van hun gechattet:
Modem krijg ik geen nieuwe, dus was t gewoon adminstratief werk van hun (behalve dat ze mij een digitale ontvanger moeten opsturen) immers had ik ja allang werkend internet en telefonie. NU dus 130Kb-"snelheid" en geen telefoon, omdat ze mij opeens op de verkeerde centrale hebben aangesloten (?) . En ze hopen dat het binnen 1 week opgelost is...
denk dat ik binnenkort gewoon een satellietschotel koop en ergens anders mijn internetabo haal.
Hun service lijkt wel op die van de belastingdienst: als ze iets van jou krijgen als de kippen erbij en als jij iets te krijgen hebt... slakkengang...
 
Activatiecode met wachtwoord

Heb ook alles in een plus gekregen met activatiecode en wachtwoord.Had al internet en telefonie.Waar en hoe moet ik die code invullen
 
Zolang je geen ander modem krijgt heb je dat niet nodig...
wees blij als alles nog steeds functioneert en ze jou niet ook op een " verkeerde centrale" aansluiten, zodat je je telefoon kwijtraakt
 
Activatiecode met wachtwoord

Oh Bedankt.Blijf ik maar even rustig zitten te wachten tot de snelheid van mijn internet account wordt aangepast.
 
Oh Bedankt.Blijf ik maar even rustig zitten te wachten tot de snelheid van mijn internet account wordt aangepast.

Je kan maar beter niet blijven zitten wachten. Als ik dat had gedaan was ik na de vijf maanden wachten nooit meer opgestaan. :mrgreen::sleep:

Als je al internet en telefonie had, waar baseer je het dan op dat je nu Alles in 1 plus hebt als je snelheid niet is verhoogd ?

Het is wel duidelijk dat Ziggo de problemen die kunnen/zijn ontstaan als bestaande klanten overstappen op Alles in 1 nog steeds niet heeft opgelost. :censored:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan