• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+Ziggo certificering in oud Ziggo en oud UPC

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

R a l p h

Ik ben aan het kijken naar een nieuwe Smart TV die on-demand functionaliteit kan ontvangen zonder extra decoder kastje / horizon box.
(ik woon in een oud UPC regio)

Om er zeker van te zijn dat dit goed werkt gebruik ik de Ziggo gecertificeerde TV's lijst op de Ziggo website.

Vreemd is wanneer ik het type (bijvoorbeeld: LG 47LB670V) invoer op mijn eigen postcode (oud UPC) dan wordt door Ziggo aangegeven dat dit type toestel gecertificeerd is voor alleen on-demand.

Wanneer ik hetzelfde type controleer voor een andere postcode (oud Ziggo) dan is dit toestel gecertificeerd voor zowel on-demand en Interactieve TV.

Dit vindt ik vreemd klinken, hoe kan Ziggo een Ziggo certificering uitbrengen op basis van regio? Certificering is certificering, noem ze dan anders.

  1. Hoe zit dit?
  2. Is het echt technisch niet mogelijk dat dit niet werkt? Of kan dit wel alleen gaan ze dit voor oud UPC klanten gewoon niet toelaten.
  3. Of werkt het gewoon ook voor oud UPC klanten?
  4. Of gaat dit binnenkort nog veranderen?
 
Spraakverwarring: on-demand is interactieve TV, ik neem maar aan dat je daar gewoon digitale TV bedoelt.

Bij oud-UPC worden CI+ 1.2 Nagravision-modules geleverd die geen ondersteuning voor interactieve TV bieden en bij oud-Ziggo CI+ 1.3 Irdeto-modules die dat wel doen. Of hier nog iets gaat veranderen zul je echt aan Ziggo zelf moeten vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan