• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Casema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

ZIEGHO

hallo,

Ik heb Casema internet, nu dus Ziggo internet, alleen wanneer ik in mn client de nieuwsserver news.casema.nl gebruik, kom ik er niet in.
Ik heb als username niet @ziggo of @casema erachtergeplakt, en verder mijn wachtwoord gewoon gebruikt.

Dan krijg ik dus 482 Authentication rejected

wat doe ik verkeerd?
 
Lukt het wel om met die gegevens in te loggen op mijn ziggo?

Gegroet,

Thomas
 
hallo,

Ik heb Casema internet, nu dus Ziggo internet, alleen wanneer ik in mn client de nieuwsserver news.casema.nl gebruik, kom ik er niet in.
Ik heb als username niet @ziggo of @casema erachtergeplakt, en verder mijn wachtwoord gewoon gebruikt.

Dan krijg ik dus 482 Authentication rejected

wat doe ik verkeerd?

Als oud casema klant kun je op de newsserver inloggen met het e-mail adres van je hoofdaccount (inclusief de @casema.nl er achter ...), samen met het daaraan gekoppelde wachtwoord.
 
newsserver casema

ik heb ook casema en heb hetzelfde probleem na dat ik de pc opnieuw heb moeten inrchten.

kom ook niet mmer via news.casema.nl ingelogd wel op mijn ziggo dus waar ligt dit aan.
 
ik heb ook casema en heb hetzelfde probleem na dat ik de pc opnieuw heb moeten inrchten.

kom ook niet mmer via news.casema.nl ingelogd wel op mijn ziggo dus waar ligt dit aan.
hoe log je op de newsserver in ?
Op "mijn ziggo" moet je inloggen met je gedeeltelijke email-adres (alleen wat vóór het apenstaartje staat), op de newsserver moet je (net als op de mailserver) inloggen met de complete emailadres, dus inclusief @casema.nl. Het wil ook nog wel eens fout gaan met copy/paste, dus type het voor de zekerheid met de hand nog eens een keer over in je newsclient. Er kan iets anders staan dan je denkt met spaties erbij of niet getoonde tekens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan