• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluid HD uitzendingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Adrie

Sinds Ned. 1+2+3 in HD uitzenden heb ik problemen met het synchroon lopen van beeld en geluid het geluid komt een fractie vroeger dan het beeld wat geen kijken is heb de hd decoder van samsung.Heb bij kennissen gevraagd welke ook een hd decoder hebben en ook die hebben deze problemen.Kan iemand mij vertellen hoe wij dit probleem op kunnen lossen .
 
Sinds Ned. 1+2+3 in HD uitzenden heb ik problemen met het synchroon lopen van beeld en geluid het geluid komt een fractie vroeger dan het beeld wat geen kijken is heb de hd decoder van samsung.Heb bij kennissen gevraagd welke ook een hd decoder hebben en ook die hebben deze problemen.Kan iemand mij vertellen hoe wij dit probleem op kunnen lossen .

Misschien moet je even verder kijken op dit forum? Er zijn al tig discussies over dit punt gaande en misschien kun je er je voordeel mee doen. (geen kritiek maar alleen een aanmoediging!!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan