• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

RTL HD en Gemist vanaf oktober bij UPC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziggo wil niet dat klanten extra gaan betalen voor de commerciële zenders in HD. Ziggo wil RTL Group wel een eenmalige investeringsbedrag geven voor het mogelijk maken van HD uitzendingen.

Verder gaan er geruchten de ronde dat ziggo in overleg is met BBC over doorgifte van BBC HD ( dit najaar ) in het HD pakket.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziggo wil niet dat klanten gaan betalen voor de commerciële zenders in HD. Ziggo wil RTL Group wel een eenmalige investeringsbedrag geven voor het mogelijk maken van HD uitzendingen.

Verder gaan er geruchten de ronde dat ziggo in overleg is met BBC over doorgifte van BBC HD ( dit najaar ) in het HD pakket.
Kan je verwijzen naar de bron voor deze uitspraken over hetgeen Ziggo wil? Je uitspraken zijn namellijk nogal stellig. Verder vraag ik me af of Ziggo in overleg is met de BBC. Net als bij de doorgifte van SDTV BBC kanalen zullen ze dat wel weer via hun branchvereniging NLkabel doen, waarbij getracht zal worden om te voorkomen dat andere TV providers ook BBC HD mogen doorgeven als het tot een overeenkomst komt.
 
Kan je verwijzen naar de bron voor deze uitspraken over hetgeen Ziggo wil? Je uitspraken zijn namellijk nogal stellig.
Verder vraag ik me af of Ziggo in overleg is met de BBC. Net als bij de doorgifte van SDTV BBC kanalen zullen ze dat wel weer via hun branchvereniging NLkabel doen, waarbij getracht zal worden om te voorkomen dat andere TV providers ook BBC HD mogen doorgeven als het tot een overeenkomst komt.

Bron: TotaalTV
 
Kan je verwijzen naar de bron voor deze uitspraken over hetgeen Ziggo wil? Je uitspraken zijn namellijk nogal stellig. Verder vraag ik me af of Ziggo in overleg is met de BBC. Net als bij de doorgifte van SDTV BBC kanalen zullen ze dat wel weer via hun branchvereniging NLkabel doen, waarbij getracht zal worden om te voorkomen dat andere TV providers ook BBC HD mogen doorgeven als het tot een overeenkomst komt.
In de bbc hd thread heb ik deze ook al gezet, is een antwoord van Gradus Vos op een email die ik hem heb gestuurd over BBC HD:

Beste .....,

Onze abonnees vragen voornamelijk om Nederlandstalige HD zenders. Om die reden zullen wij in eerste instantie dergelijke HD zenders toevoegen. Wat BBC HD betreft. Wij spreken daarover met de BBC maar vooralsnog is een eventuele opname van BBC HD nog niet aan de orde.

Met vriendelijke groet,

Gradus Vos



Ziggo
Gradus Vos | Press Relations Officer | Corporate Communications
 
In de bbc hd thread heb ik deze ook al gezet, is een antwoord van Gradus Vos op een email die ik hem heb gestuurd over BBC HD:
Dat is toch een hele andere uitspraak van Vos, dan dat er al dit najaar al sprake zou zijn van opname van BBC HD in het HDTV pakket.
 
Het staat ook in tv satelliet in het kopje rechts in het nieuws van rtl gaat hd.
Ik zal wel kippig worden, maar ik kan het niet vinden. Heb je een directe link voor me naar de webpagina want dat maakt het zoeken makkelijker.
 
Trouwens, niet alle RTL-zenders gaan gelijk over op HD. Eerst zijn RTL 7 en 8 aan de beurt, later gevolgd door RTL 4 en 5.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan