• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nederland 1, 2 en 3 in HD ! ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dijkhuizen zegt verder dat Ziggo er naar streeft zoveel mogelijk zenders in het standaardpakket zonder extra kosten ook in HD door te geven en dat Nederland 1, 2 en 3 hiervan een mooi voorbeeld zijn.

Beetje jammer dat het HD-pakket met een magere 3 zenders dan €3,95 per maand moet kosten.
 
hoezo drie zenders?, kijk even verder er zijn meer HD zenders voor de 3.95. En voor de deze publieke betaal je niet! Prima prijsje die 3.95, jammer alleen dat het aanbod van HD zo magertjes is. Al lang blij dat we nu echt een datum hebben (die hoogstwaarschijnlijk toch weer uitgesteld wordt) dat 123 in HD gaat maargoed... we houden moed.... ik kijk uit naar 4 juli, al is het meeste content van de publieke omroepen nog niet in HD, we gaan er op voor uit in ieder geval, en daar gaat t om!


Nu is het aan ziggo om het HD aanbod nog verder uit te gaan breiden in de toekomst, zonder dat ze aan de 3.95 tornen............... wil best meer betalen voor HD, maar dan moet het aanbod er ook naar zijn.Q!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hdtv

Mensen zitten weer te zaniken over de 3,95 euro. Nou mensen beter lezen want Ziggo mag geen rooie cent rekenen voor deze zenders.
Dit zijn publieke kanalen. Natuurlijk wil Ziggo wel roven van de burger, dus zal het pakket wel duurder worden tzt maar dat doen ze niet over de rug van Ned. 1 2 3.
Dus hou Ziggo in de gaten.
Uberhaupt loopt Ziggo ver achter, zonder problemen kijk ik Melody Zen via satelliet al maanden zonder codering.
Maar Ziggo is log en heeft niet eens deze zender in hun pakket, terwijl het de beste HD zender is.
Mensen stap over op satelliet en laat Ziggo links liggen.
Hopen dat Ziggo geen poorman hd op 4 juli a.s. gaat uitzenden!!!
 
Goed nieuws van de publieke omroep en Ziggo. Dus toch de Tour de France in HD op nederlandse zender! en even over die 3.95; niemand is toch verplicht een abonnement te nemen, je kiest er toch zelf voor om het HD pakket wel of niet te nemen.
 
Uberhaupt loopt Ziggo ver achter, zonder problemen kijk ik Melody Zen via satelliet al maanden zonder codering.
Maar Ziggo is log en heeft niet eens deze zender in hun pakket, terwijl het de beste HD zender is.
Mensen stap over op satelliet en laat Ziggo links liggen.
Hopen dat Ziggo geen poorman hd op 4 juli a.s. gaat uitzenden!!!
Wat zijn we weer positief.
Ziggo zal geen poorman HD doorgeven. Degenen die de kwaliteit bepalen van het HD signaal zijn daarvoor verantwoordelijk.
Met andere woorden de publieke omroepen.
Ziggo geeft bij mijn weten de HD kanalen 1 op 1 door.


Als jij via de satelliet wilt kijken prima alleen dan vraag ik mij wel weer waarom het je dan zo dwars zit dat Ziggo geen Melody Zen doorgeeft. ;)

Ik heb ook jaren satelliet gekeken en de beeldkwaliteit was vele malen beter dan de analoge kanalen die toen op de kabel werd doorgegeven.
Nu met de digitale kanalen zie ik de behoefte niet meer zo om een schotel aan mijn muur te hebben.

Het is in ieder geval een goed teken dat de publieke omroepen nu het voortouw nemen. Dit betekend dat RTL, SBS enz. vast niet lang meer op zich laten wachten om ook in HD te gaan uitzenden.
 
NPO in HD

Ik ben er ontzettend content mee. En mensen hou nu eens op met dat zeuren over die extra HD pakket.

Ned.1 HD Free
Ned 2 HD Free
Ned 3 HD Free
Film 1 HD Abo
Discovery HD Abo
NGC HD Abo
History HD Abo
Eurosport HD Free

Vindt ik al een heel leuk pakket nu BBC HD er nog bij en dan kan ik mijn avonden vullen met hd kijken. :giveup:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan