• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slechte verbinding Ubee 3210

  • Onderwerp starter harrywouters
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

harrywouters

Ik heb een ubee 3210, maar de verbinding is slecht, nu heb ik er een sidecom range extender tussen gezet die geeft een uitstekend signaal en maakt ook contact met het modem maar helaas niet met mijn laptop
 
Dat is wel erg weinig informatie. Ziet je laptop het netwerk wel, en met welke sterkte? Wat gaat er eigenlijk mis? Met "hij doet het niet" kunnen we niet zoveel.
 
Ik heb een sidecom extender 300, op de site van sitecom heb ik hem geactiveerd en heeft nu de naam van mijn router plus _ext erachter.
Het signaal op het netwerk icoontje waar je alle verbindingen onder elkaar ziet bij je in de buurt, staat hij boven aan met een uitstekende signaal twee streepjes meer als de orginele router, de ubee 3210 van Ziggo, maar als ik hem aanklik en verbinding laat maken valt het internet weg, hij heeft problemen met de uds-server. De tcp/ip4 eigenschappen laat ik bij allebei blank ik laat hem zelf de adressen zoeken.
Ik heb hem ook dezelfde wpa code gegeven als de router.
 
Veel WiFi problemen worden veroorzaakt door verouderde WiFi drivers van de laptop. De fabrikanten van laptops zijn vaak erg laks met het leveren van updates, je kunt dus het beste bij de fabrikant van de WiFi kaart kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan