Nieuw forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die oplossing (integratie joomla en vbulletin) is meer bedoeld om de gebruikers-database te koppelen. Daar zijn (betere) oplossingen voor, die we ook al in testmode gedraaid hebben. Aangezien bij ons joomla alleen voor nieuwsberichten gebruikt wordt is het inloggen daarin niet nodig.

Ik dacht het het complete integratie was. Maar ik kan het mis hebben, ik heb er namelijk maar heel even naar gekeken :)
 
We worden met de dag wijzer. Thx voor de tips, scheelt een boel zoekwerk. Ook Cees had trouwens al aangegeven dat we van die frames afmoeten. Als ik de klachten bij elkaar optel dan kom ik op dit moment op 2 hot issues : frames en overzichtelijkheid.

Ben, Top!! Stukken beter zo. :-D
 
Stukken beter zo. :-D

De indeling is na verplaatsing van de oude posts nu redelijk "af".
Omdat de DTV groepen erg lang werden is gekozen om de ontvanger-forums in een subforum-constructie te zetten. Dat maakt de forum-frontpage een stuk overzichtelijker. Forum draait nu los van het CMS dus het 'bijten' door elkaar kan niet meer gebeuren. Ik heb in de code nog wat gewijzigd zodat er ook een homepage link in de bovenste balk bij gekomen is en klikken op het logo stuurt je ook weer terug naar het CMS.

Er moeten nu nog wat kleine schoonheidsfoutjes opgelost worden, de logo's nog onder-handen genomen worden en daarna verder met opbouwen van het cms met nieuwsberichten.
 
Het begint steeds beter, mooier en overzichtelijker te worden. Top heren! :)

EDIT: Heeee eerst was ik senior member, nu nog maar member, das wel achteruitgang :p Is er ook niet een status voor mgv lid? ;)
EDIT2: Zo, dat gaat snel, nu ineens weer senior member!
 
De MGV secties en ook meer informatie over de MGV zelf, verslagen van overleg e.d. komen uiteraard nog terug, maar eerst even de boel op orde voor dat we dat gaan vullen.
 
EDIT2: Zo, dat gaat snel, nu ineens weer senior member!

Toeval, want je staat nu net op 100 geposte berichten.
De gebruikers-aanduidingen bij dit forum staan standaard op:
0-30 berichten gepost : junior member
30-100 : member
>=100 : senior member
 
Ik stond namelijk al precies op 100 berichten en was ook al Senior member. Misschien dat er 2 berichten van me verwijderd waren? Maakt ook verder niet uit :)
 
Ik stond namelijk al precies op 100 berichten en was ook al Senior member. Misschien dat er 2 berichten van me verwijderd waren? Maakt ook verder niet uit :)
Zou kunnen, er zijn vanmiddag vele posts naar de juiste plaats verschoven en een aantal oudere verwijderd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan