• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+ installeren ik kom niet verder dan authentificatie gestart

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kimhansen

heeft iemand een idee!!!!
wij komen niet verder dan authenticatie gestart een moment geduld aub.
maar na een half uur hebben we het opgegeven.
 
Misschien is het handig wanneer je begint te vermelden welk type TV je hebt, serienummer, CAM module, etc...
 
Ci+ komt niet verder da authenticatie

Zelfde probleem komt niet verder dan authenticatie wordt uitgevoerd.
TV type: SAMSUNG LE37b650t2pxxn
 
samsung ue40b6000vpxxn

Als je de procedure hebt gevolgd zoals beschreven in de handleiding die je op dit forum kunt vinden, dan adviseer ik je de Samsung helpdesk te bellen. Zij zullen je informatie geven om het probleem te herstellen met een hotfix (een aantal handelingen via je remote control)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Interessant. Wie weet al hoe die hotfix er uitziet? Welke handelingen moet ik doen op de remote? Ik heb namelijk alle tips&tricks uitgeprobeerd. De TV slijt sneller van het aan de gang krijgen van de CAM module dan met het TV kijken.:?
 
Interessant. Wie weet al hoe die hotfix er uitziet? Welke handelingen moet ik doen op de remote? Ik heb namelijk alle tips&tricks uitgeprobeerd. De TV slijt sneller van het aan de gang krijgen van de CAM module dan met het TV kijken.:?


Als het probleem blijft aanhouden dan kun je beter de Samsung helpdesk bellen, die moet gewoon bereikbaar zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan