• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ondertitels op SciFi en 13th street

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gup

Ik ben aan het genieten op dit moment van de nieuwe zenders, heb echter geen ondertitels bij deze zenders.
Komt dit door de combinatie met een alphacrypt kaart?
 
Ik ben aan het genieten op dit moment van de nieuwe zenders, heb echter geen ondertitels bij deze zenders.

Deze zenders maken gebruik van DVB en TXT ondertitels. Als je TV geen optie heeft om een van deze aan te zetten, kun je altijd nog pagina 888 op teletekst selecteren.
 
Ondertitels zijn erg blokkerig op de Cisco decoder... best wel jammer.
 
ondertiteling 13 the street

Ondertiteling werkt bij mij niet, zender heeft bij mij geen teletekst.
Kijk via Loewe Compose en Alphacrypt.
Zijn er andere optie's?
Groet JvdB
 
Deze zenders maken gebruik van DVB en TXT ondertitels. Als je TV geen optie heeft om een van deze aan te zetten, kun je altijd nog pagina 888 op teletekst selecteren.

Bedankt!...pagina 888 werkt voor allebei.:)
 
13th street zit toch ook in het basis pakket.

Dat zegt hij dus ook. Hij weet't van 13th street, dat impliceert dat-ie het kan ontvangen. Vooral omdat hij erna zegt dat hij het van SciFi niet weet, omdat het in een extra zenderpakket zit.
 
Dat zegt hij dus ook. Hij weet't van 13th street, dat impliceert dat-ie het kan ontvangen. Vooral omdat hij erna zegt dat hij het van SciFi niet weet, omdat het in een extra zenderpakket zit.
oops, vergissingkje.:oops::wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan