• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verschillende versies TV Oranje

Status
Niet open voor verdere reacties.

digitalekabeltelevisie

Forum Gebruiker
Berichten
835
Viel me op dat er op het Etalagekanaal (kanaal13) en het gewone kanaal van TV Oranje (362) verschillende versies van TV Oranje worden doorgegeven. Zou me normaal nooit opgevallen zijn, maar gisteren stond het beeld op het etalagekanaal stil terwijl de gewone versie wel goed werkte.

Zijn er soms voor Casema/Multikabel gebied en het @Home-gebied verschillende versies, waarbij de versie van het etalagekanaal (met overlay) uit het Westgebied komt?

Ik zag ook nog een promo dat er binnenkort een aparte Twente-editie van TV Oranje zou beginnen. Begint een beetje op het vroegere The Box te lijken, met regio-edities.
 
Is toch altijd al de bedoeling geweest van TV Oranje.

Men is inderdaad gestart met het testen van diverse regioedities. Deze worden allemaal vanuit Steenwijk gedistribueerd. Het gaat hier om versies waarin dus meer lokale artiesten in de schijnwerpers worden gebracht. Ook het verzoekprogramma wil men op termijn meer een regionaal karakter geven.
 
net als the Boxx destijds, die draaide ook verschillende versies (per regio)
Zodat de door jou aangevraagde clip, eerder uitgezonden werd.

Wist trouwens niet dat tv oranje verschillende versie draaide. Hierdoor kunnen ze inderdaad het lokale (artiesten)aanbod leveren.
 
Viel me op dat er op het Etalagekanaal (kanaal13) en het gewone kanaal van TV Oranje (362) verschillende versies van TV Oranje worden doorgegeven. Zou me normaal nooit opgevallen zijn, maar gisteren stond het beeld op het etalagekanaal stil terwijl de gewone versie wel goed werkte.

Zijn er soms voor Casema/Multikabel gebied en het @Home-gebied verschillende versies, waarbij de versie van het etalagekanaal (met overlay) uit het Westgebied komt?

Het lijkt me eerder dat de apparatuur voor de overlay problemen had, maar voor uitsluitsel hierover zou je TV Digitaal of Anoniem moeten vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan