• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kopiëren naar map Verzonden en map Conceptem mislukt vaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gijs1

Kopiëren naar map Verzonden en map Concepten mislukt vaak

Hallo,

Ik gebruik Thunderbird om mbv IMAP mijn mail via Ziggo te verzenden en binnen te halen.
Het gaat de laatste tijd steeds vaker mis.
bv bij verzenden van het bericht wordt deze wel verzonden, maar komt er een pop-up window waarin melding wordt gemaakt dat net bericht niet naar de map Verzonden kan worden gekopieerd.
Hetzelfde gaat vaak op bij concepten opslaan
Iemand een idee ?

Gijs
 
Heeft het wel gewerkt ?
Want dit soort problemen zie je wel als de map namen in thunderbird instellingen niet gelijk zijn aan de map namen op de server, maar dan zou het nooit gewerkt hebben.
 
Kopiëren naar map Verzonden en map Concepten mislukt vaak

CeeS,

Bij zo'n 1 op de 10-20 berichten loop je er tegenaan.
Ja het is waar de mappen bij Thunderbird heten anders dan bij mail.ziggo.nl.
Maar dat zijn maar een paar standaard mappen.
Verzonden heet bij Ziggo Verzonden objecten
Prullenbak versus Deleted items

Maar dan zou het bij ieder bericht mis moeten gaan

Gijs
 
Het kan een storing in de verbinding betekenen.

Ik had dergelijke fouten vroeger ook met regelmaat om mijn systeem tussen Apple Mail en een eigen mailserver op het interne netwerk. Daar bleek het probleem te liggen aan het gebruik van JumboFrames, maar elke andere reden van 'datastoring' zou dezelfde fout gegeven hebben.

In elk geval merkte het IMAP protocol dat hij de locale verplaatsing niet op de server kon uitvoeren en plaatste de e-mail dan lokaal weer terug in de oude folder en gaf de foutmelding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan