• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HUMAX iHDR5050-C Voorraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
In een EP winkel in Harlingen staat ie al, maar of ze hem ook leveren weet ik niet.
 
Op de website van ERConline is de verwachtingsindicatie weggehaald, er staat nu dat de decoder in 2-4 werkdagen leverbaar is. Hopelijk is het systeem niet dusdanig geautomatiseerd dat op de 26e (was verwachtingsdatum) automatisch de verwachtingsindicatie eraf gehaald wordt :-P
 
Vandaag bij 3 wit-/bruingoed zaken langs geweest. Geen van allen hadden 'm al binnen.
- 1 verwacht 'm volgende week
- de andere deze OF volgende week
- en de laatste had 'm eigenlijk vandaag binnen verwacht.

Moment geduld AUB...


De 5050 voor mij is net binnengekomen.
Raad jullie aan naar een Expert winkel te gaan.

Webshops krijgen ze volgens mij echt later
 
De 5050 voor mij is net binnengekomen.
Raad jullie aan naar een Expert winkel te gaan.

Webshops krijgen ze volgens mij echt later

Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Bij de Bobshop kost ie bijvoorbeeld 338,-.

Als jij er veel meer voor hebt betaald, wacht ik wel even....

Laat je even weten wat je bevindingen met het apparaat zijn?
 
Het volgende commentaar is aan uw order toegevoegd:

Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer 116832. Eén of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.

1x IHDR-5050C HDTV PVR 320GB *, verwachte leverdatum in het Bobshop centrale magazijn: 20-3-2009

De vermelde datum is de datum dat het product naar opgave van de fabrikant zal binnenkomen in ons centrale magazijn. De bestelling zal worden uitgeleverd zodra uw bestelling compleet aanwezig is. U zult van ons telefonisch of per email bericht ontvangen zodra dit het geval is. Indien de leverdatum opnieuw wordt uitgesteld zult u hierover per email worden bericht.
 
Het volgende commentaar is aan uw order toegevoegd:

Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer 116832. Eén of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.

1x IHDR-5050C HDTV PVR 320GB *, verwachte leverdatum in het Bobshop centrale magazijn: 20-3-2009

De vermelde datum is de datum dat het product naar opgave van de fabrikant zal binnenkomen in ons centrale magazijn. De bestelling zal worden uitgeleverd zodra uw bestelling compleet aanwezig is. U zult van ons telefonisch of per email bericht ontvangen zodra dit het geval is. Indien de leverdatum opnieuw wordt uitgesteld zult u hierover per email worden bericht.

Ik begrijp het heen en weer gefiets van die onlineshops totaal niet. Op het ene moment zeggen ze dit, en het andere moment weer dat.....

Het zal natuurlijk ook wel liggen aan de leverancier, maar die beweert óók elke keer wat anders..... is het dan écht zo moeilijk om een exacte leverdatum te geven?

Een beetje jammer.

Zéker voor een onlineshop die beweert hem als eerste te leveren..... terwijl bukkie hem al heeft, al is dat niet bij een onlineshop, maar bij een Expert winkel.
 
Ik begrijp het heen en weer gefiets van die onlineshops totaal niet. Op het ene moment zeggen ze dit, en het andere moment weer dat.....

Het zal natuurlijk ook wel liggen aan de leverancier, maar die beweert óók elke keer wat anders..... is het dan écht zo moeilijk om een exacte leverdatum te geven?

Een beetje jammer.

Zéker voor een onlineshop die beweert hem als eerste te leveren..... terwijl bukkie hem al heeft, al is dat niet bij een onlineshop, maar bij een Expert winkel.

Expert in Assen, Zuidlaren en Groningen hebben hem ook niet!
 
Het volgende commentaar is aan uw order toegevoegd:

Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer 116832. Eén of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.
1x IHDR-5050C HDTV PVR 320GB *, verwachte leverdatum in het Bobshop centrale magazijn: 20-3-2009
De vermelde datum is de datum dat het product naar opgave van de fabrikant zal binnenkomen in ons centrale magazijn. De bestelling zal worden uitgeleverd zodra uw bestelling compleet aanwezig is. U zult van ons telefonisch of per email bericht ontvangen zodra dit het geval is. Indien de leverdatum opnieuw wordt uitgesteld zult u hierover per email worden bericht.
------------------------------------------------------------------

Het volgende commentaar is aan uw order toegevoegd:

Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer ******. Eén of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.

1x IHDR-5050C HDTV PVR 320GB *, verwachte leverdatum in het Bobshop centrale magazijn: 13-3-2009

De vermelde datum is de datum dat het product naar opgave van de fabrikant zal binnenkomen in ons centrale magazijn. De bestelling zal worden uitgeleverd zodra uw bestelling compleet aanwezig is. U zult van ons telefonisch of per email bericht ontvangen zodra dit het geval is. Indien de leverdatum opnieuw wordt uitgesteld zult u hierover per email worden bericht.

Besteld op 15-02-2009
 
Ik heb hetzelfde mailtje zojuist gehad van bobshop, ook met de datum 20-03-09

We zien wel, zolang de VCR het hier nog doet heb ik er niet echt veel haast mee..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan