• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo in het Cogasgebied

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanvullende opmerking : Internet, telefonie en digitale tv., Alles in 1 pakket niet mogelijk ivm analoge tv van Cogas. Ik heb zelf Internet Z2, digitale telefonie digitale tv extra. Ruim voldoende pakketten om ook te mogen profiteren van EN korting en de voordelen van de alles in 1 actie (dubbele internetsnelheid, gratis digitale ontvanger en gratis onderling bellen.

Er werd door BenJ alleen maar feiten gevraagd en niet "En neen alsjeblieft geen commentaren met ongenoegens"
Iedereen op het forum weet nu echt wel uw ongenoegens.
 
Volgens mij is er nu 1 eenduidig topic over dit onderwerp. Ik denk dus de juiste plek waar ik dit heb gepost. De aanvulling was inderdaad wellicht niet nodig, maar wel werd gevraagd waarom we van bepaalde paketten geen gbruik kunnen maken.
 
Naam van het gebied : Cogas Kabel, bevat o.a. Almelo, Vriezenveen, Tubbergen, Aadorp, Wierden, Vroomshoop, Den Ham, Hardenberg, Marienberg, Westerhaar en nog vele andere plaatsen. https://www.cogas.nl/home/OverKabel/Verzorgingsgebied
Netwerk eigenaar : Cogas

Welke dienst wordt niet (direct) door Ziggo geleverd : Analoge tv
Wat kost deze : € 14,50 (Almelo en omstreken) https://www.cogas.nl/home/OverKabel/Pakkettenentarieven
Aan wie wordt deze betaald : Cogas
Van wie wordt deze uiteindelijk betrokken : Ziggo
Welke diensten van Ziggo worden afgenomen en betaald aan Ziggo : Internet Z2(4Mbit/1Mbit), Televisie Z1, Telefonie Z1
Aanvullende opmerking :
 
Wat kost deze : € 15,90, zowel bij Cogas als bij Ziggo !!!
Dit klopt niet, bij Cogas Kabel zijn de kosten voor analoge tv en radio € 14,50.
Alleen in Ane, Anerveen, De Krim en Gramsbergen kost het pakket € 15,90.
 
Voor zover ik weet zijn dit oude tarieven en zijn de tarieven gelijkgetrokken! Ik het nakijken. Maar wat is er dan op tegen om Ziggo de analoge diensten te laten hefft a 15,90 en een deel bijv 0,50 per maand per klant naar Cogas wordt afgedragen en de rest als winst/kosten voor Ziggo
 
Acties tegen derde partijen?

Aangezien er ook nog derde partijen in deze problematiek meespelen, vraag ik mij af welke acties er ondernomen zijn om die tot andere gedachten te brengen cq. tot medewerking te bewegen.
 
Voor zover ik weet zijn dit oude tarieven en zijn de tarieven gelijkgetrokken! Ik het nakijken. Maar wat is er dan op tegen om Ziggo de analoge diensten te laten hefft a 15,90 en een deel bijv 0,50 per maand per klant naar Cogas wordt afgedragen en de rest als winst/kosten voor Ziggo
Dit zijn de actuele tarieven en niet de oude.
In januari 2008 is het bedrag verhoogt van €13,95 naar €14,50.
Mensen die in zijn gegaan op het aanbod van Cogas Kabel voor automatische incasso betalen in 2008 nog het oude tarief van 13,95
 
Hoe kan Cogas het dan zo goedkoper?????? Welke marge heet @home dan op de analoge kabel???

Het enige voordeel dat ik als Cogas klant dan heb is de euro die ik bij @home win met een alles in 1 pakket..... Valt alles volgens mij toch op zijn plek..????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Bordewolf,

het is nu allemaal wel duidelijk, je hebt je statement gemaakt. Je denkt toch niet wanneer je telkenmale in herhaling valt en je frustraties van je afschrijft, dat je hiermee iets bereikt via dit forum? Bewandel andere wegen om op termijn je gelijk te krijgen. Hier op dit forum is het wel inmiddels duidelijk hoe gefrustreerd je bent.
 
@Bordewolf,

het is nu allemaal wel duidelijk, je hebt je statement gemaakt. Je denkt toch niet wanneer je telkenmale in herhaling valt en je frustraties van je afschrijft, dat je hiermee iets bereikt via dit forum? Bewandel andere wegen om op termijn je gelijk te krijgen. Hier op dit forum is het wel inmiddels duidelijk hoe gefrustreerd je bent.
Niet alleen op dit forum maar ook op het oude forum. Kan geen Bordewolf meer zien. Topic vervuiler...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan