• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vastlopen Cisco 8455DVB HD PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Chriscross

Hallo,

Sinds 3 dagen loopt mijn Cisco 8455DVB vast. Als ik de stekker er dan even uittrek en weer in doe doet hij het weer. Maar als ik dan naar bed ga en ik doe de ontvanger gewoon met de afstandsbediening uit en de volgende dag wil ik hem weer gebruiken dan kan ik al aan de tijd zijn dat hij is vastgelopen. Hij staat dan bijvoorbeeld op 01:13 uur terwijl het 10.00 uur is... Hij reageert dan ook nergens op, dus ik trek de stekker er dan maar uit.

Zijn er meer gebruikers die dezelfde problemen hebben en is hier een oplossing voor. Wat mij opvalt in die paar dagen dat hij vastloopt, dat dit dus 's nachts gebeurt. Hij staat dan op de standby-stand

Groet,
Chris
 
Hier (Zoetermeer) exact hetzelfde probleem. Gisteravond 3 keer vastgelopen. Stekker eruit / erin..werkt weer. Maar als je de ontvanger uitzet (stand by) loopt de klok vast en is het afgelopen. Net rond 11.26 uur weer. Vreemd. Alles werkte perfect. :?:?
 
cisco loopt vast

Het is nu al enkele malen gebeurt dat mijn cisco vastloopt.
De tijdsweergave staat dan stil en kan helemaal niks met die bak.
De stroom eraf en erop helpt wel maar na een paar uur is het weer hetzelfde.
Ben ik alleen of komt dit probleem vaker voor:schater:
 
De Cisco is bij mij gisteravond vastgelopen tijdens het afspelen van een opname (+- om 02:00 uur). Ik zal in de gaten houden of mijn decoder de komende nachten ook vastloopt.
 
Bij elk probleem dat hier gemeld wordt, heb ik elke keer (helaas) weer een gevoel van herkenning.

Ook bij mij de laatste tijd last van een wat stroef lopende decoder. Vastloper heb ik nog niet meegemaakt, maar wel zeer traag reagerend.

Stekker eruit lost het euvel op....
 
Bij elk probleem dat hier gemeld wordt, heb ik elke keer (helaas) weer een gevoel van herkenning.

Ook bij mij de laatste tijd last van een wat stroef lopende decoder. Vastloper heb ik nog niet meegemaakt, maar wel zeer traag reagerend.

Stekker eruit lost het euvel op....

Vanmiddag tussen 12 en 14.00 uur tv gekeken (na een vastloper in standby stand om 11.26 uur, stekker eruit erin)...kwam net thuis..om 14.49 is de klok tot stilstand gekomen. Weer stekker eruit / erin is dan wederom de oplossing . Als het zo doorgaat zet ik er een schakelaar tussen :?
 
Ook hier in Leiden zelfde probleem. Ligt dit aan de Cisco of is Ziggo op het netwerk aan het experimenteren. Zal het de komende dagen eens goed in de gaten houden.
 
Ook hier sinds ik van vakantie terug ben (gisteren) regelmatig vastlopers. Heb de tijdstippen even niet bijgehouden...
 
Had net ook een vastloper tijdens het kijken..dat was me nog niet overkomen. Ook hier wederom stekker eruit / erin. Heb als proef de optie "Terug naar fabrieksinstellingen" gekozen en tot op heden (al 45 minuten verder:) gaat ie goed...
 
Bij mij is de klok vandaag (helaas) op 04:40 blijven steken, en heb ik 3 opnames gemist. Nadat ik de stekker erin/eruit heb gedaan, initialiseerde de Cisco de installatie van interactieve televisie.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de Cisco's op dezelfde tijdstippen vastlopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan