• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

BBC HD bij Ziggo :-) ??

  • Onderwerp starter BertvanHorck
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor BBC HD, maar niet ten koste van andere kanalen.
Zeker niet ten koste van BBC 3 ---> Little Britain, Abfab etc :)
 
BBC HD mag van mij op de kabel :-)
Eindelijk eens wat andere content dan natuur docu's (welke ook trouwens best mooi zijn hoor) en sport...
 
Ik wil óók BBC HD!

Zowiezo zo veel mogelijk op HD.
Het beeld is prachtig en kan niet wachten totdat NED 1/2/3 hiertoe overgaan!

Off topic:
de regionalen mogen er wel af van mij
 
Van mij ook, het liefst al gisteren. Maar Ziggo is erg doof tegen over haar klanten. In de tijd van @Home was het toch beter en werd er meer naar de wensen van klanten geluisterd. Ze doen nu maar wat ze zelf willen. en nartuurlijk is het moeilijk om iedereen tevreden te houden. Maar een beetje meer HD content kan geen kwaad. Net terug uit Sydney en als je kijkt wat ze daar al aan HD content hebben dan is het hier om te huilen.
 
Ben absolutement voor! :applause:

BBC HD, Één HD, Sci-FI HD (:-P). Het huidige HDTV zenderaanbod is helaas zo teleurstellend dat het de moeite niet waard is om jet HDTV pakket te bestellen.
 
Ik stem voor! Momenteel kan je aanbod toch wel erg karig noemen. Goed initiatief, overigens...:cool:
 
Het is alleen een mooi alternatief als Ziggo er iets mee doet en dat betwijfel ik ten zeerste.
Hoe vaak roept men niet om scifi en 13th street,veel langer al als om BBC HD maar om de een of andere reden interesseert het Ziggo geen fluit wat de kijkers willen.
Ze gooit er ongevraagd,onaangekondigd,zenders af wanneer het haar goeddunkt en kondigt met veel bombarie een E.O. variant op waar ik nou niet zo op zat te wachten.
De publieke omroepen snappen dat heel goed en hebben de geloofs thema zenders al samengevoegd omdat er heel weinig vraag naar is.
Nu heb ik dat Family 7 even zitten kijken en ik ben gelovig opgevoed,maar werd er evengoed misselijk van.
Een of andere dagelijks terug kerende show waar een dominee op een hersenspoelende manier stond te prediken.
Ook via het klantenpanel wordt regelmatig om bepaalde zenders gevraagd maar Ziggo voegt ze niet toe.
Dus we kunnen hele mooie acties gaan voeren,die ik graag ondersteun,maar voorlopig zal het bij downloaden blijven.
Als het in de strategie van Ziggo past komt een bepaalde zender er in onder het mom van,de kijker vroeg er om,en als ze er een weg halen gebeurt dat onder het mom van,niemand keek er naar.
Hierdoor geven ze de indruk te luisteren naar de klant maar ze luisteren alleen naar het geratel van de factureermachine.
Ook in het vorig forum waren dit soort acties,maar ik heb Ziggo er nog nooit op kunnen betrappen dat ze deed wat de kijkers vroegen,zelfs niet met acties in de media zoals de meneer die zograag de kinder programma's van de BBC terug wilde.
Als er genoeg waren die het ook wilden zou ziggo ze weer terug halen,nou hele handtekeningen acties ten spijt,het inschakelen van SBS 6, ze komen niet terug.
En family 7 in het basis pakket is heel handig,die paar goed gelovige gemeentes zullen nu ook graag over willen schakelen op digitaal.
En dat is de enige reden waarom het gebeurd is,niet omdat iedereen er om vroeg.
Zoals Ik Gebied Gehoorzamen Onderdanen is de strategie van de directie,vandaar ZIGGO.
 
Zoals Ik Gebied Gehoorzamen Onderdanen is de strategie van de directie,vandaar ZIGGO.

leuk gevonden :-P ik heb laatst een mail gestuurd naar ziggo met de vraag of er plannen waren omtrent de toevoeging van nieuwe (HD) zenders, waaronder Sci-Fi. Krijg ik als antwoord:
---
[FONT=&quot]Geachte heer/mevrouw ,


Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC7576 - Vraag - TV Digitaal - Algemene informatie: Abonnement". [/FONT]
[FONT=&quot]Aan het feit dat wij deze zenders niet aanbieden valt op dit moment weinig aan te doen. Ik zal uw suggestie in ieder geval even doorzetten. [/FONT]

---

gelooft iemand dit? :-P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan