• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

1 Webmail account werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar lees je die wijsheid?
Ik zoek me gek, maar kan nergens die storingsmeldingen vinden.
Of moet je dan eerst je klacht indienen?
edit: double posting...sorry
:sleep:
 
Jah, inderdaad nu ook gelezen, maar zie nu ook hoe het komt, gewend zijnde aan diverse fora en nieuwssites, dat het laatste nieuws altijd bovenaan staat, in dit geval dus iets van 20 augustus, was ik snel klaar met kijken, het blijkt dus daar onder te staan.
Hoop dat ik daar aan kan wennen:roll:
 
Jah, inderdaad nu ook gelezen, maar zie nu ook hoe het komt, gewend zijnde aan diverse fora en nieuwssites, dat het laatste nieuws altijd bovenaan staat, in dit geval dus iets van 20 augustus, was ik snel klaar met kijken, het blijkt dus daar onder te staan.

Daar heb je wel een goed punt eigenlijk!! Inderdaad apart dat die volgorde zo is :?
 
Bij mij werkt de email van Ziggo ook de hele dag al niet.
Als ik via webmail wil inloggen, lukt dit ook niet.. :evil:
 
Ook ik hier in het limburgse Geleen merk deze storing, heb al diverse wachtwioorden veranderd maar ik kom alleen nog met hoofdaccount op internet.
waar gaat nu al mijn mail heen vraag ik mij af, een helpdeskmederker gaf mij zelfs het advies op nieuwe oprovider te nemen, ik mag het eigenlijk niet zeggen zei hij er bij.
het is troubles met ziggo:!::cry::cry::cry:
 
Hi!

Ook ik hier in het limburgse Geleen merk deze storing, heb al diverse wachtwioorden veranderd maar ik kom alleen nog met hoofdaccount op internet.
waar gaat nu al mijn mail heen vraag ik mij af, een helpdeskmederker gaf mij zelfs het advies op nieuwe oprovider te nemen, ik mag het eigenlijk niet zeggen zei hij er bij.
het is troubles met ziggo:!::cry::cry::cry:

Uhm dat heeft -niets- te maken met de storing in noord holland die al lang opgelost is, het zijn zelf hele aparte mailplatforms. Dit ging over Multikabel gebied....

Heb je de naam van deze medewerker wellicht opgeschreven?

Bye,
Raymond.
 
daaar bgeef ik mij dus niet an

het moet toch niet zo zijn dat ik merdweerkers welke hun uiterste best doen ga verraden, nee hoor daar doe ik niet aan:-P:-P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan