• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke router( bedraad/draadloos) best geschikt voor toekomtige snelheden 100mbit+

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjekmans

Al tyden problemen met huidige snelheid 50 mbit en linksys wrt54gs, nu blijkt dus dat ik zonder router de snelheid wel haal, wat ik geprobeerd heb is verschillende firmwares maar geen 1 komt eigenlijk over de 30 mbit, ik ga er dan ook vanuit dat het helaas mijn router is die het tegenhoud.
Welke router is nu wel geschikt zowel draadloos als bedraad voor de toekomstige snelheden van Ziggo 100 mbit+.
Het liefst blijf ik wel bij een linksys.
 
Al tyden problemen met huidige snelheid 50 mbit en linksys wrt54gs, nu blijkt dus dat ik zonder router de snelheid wel haal, wat ik geprobeerd heb is verschillende firmwares maar geen 1 komt eigenlijk over de 30 mbit, ik ga er dan ook vanuit dat het helaas mijn router is die het tegenhoud.
Welke router is nu wel geschikt zowel draadloos als bedraad voor de toekomstige snelheden van ziggo 100 mbit+.
Het liefst blijf ik wel bij een linksys.


D-Link DIR-855 Wireless-N Gigabit Router
D-Link DIR-655 Wireless-N Gigabit Router
D-Link DIR-825 Wireless-N Quadband Router + 4-poorts gigabit switch
D-Link DIR-685 Xtreme-N Wireless N Storage Router


Linksys draadloos Gigabit security router met VPN 802.11n
Linkys WRT320N Dual-Band Wireless-N Gigabit Router
Linksys WRT610N Dual Band Draadloze Gigabit Router met Storage Link

Netgear WNR3500 Rangemax Wireless-N Gigabit Router, 4 poort switch
Netgear WNDR3700 RangeMax Dual Band Wireless-N Gigabit Router


Belkin N+ Wireless Router
Belkin N1 Vision

Sitecom WL-351 Wireless Gigabit Router 300N X3
Sitecom WL-306 Wireless Gigabit Router 300N-XR

Asus RT-N15 SuperSpeed N Gigabit Wireless Router

Apple AirPort Extreme-basisstation
 
Net ff wat tests bekeken hier ik denk dat ik voor deze ga .De linksys wrt610 komt erg goed uit de tests.
Bedankt voor de nfo in ieder geval.:pompom:
 
zie hier:
https://www.smallnetbuilder.com/index.php?option=com_chart&Itemid=&chart=121

dan is de keuze meteen duidelijk..
heb je geld over dan ga je voor de nummer 1 D-link (€210) 757mb/s
wil je het bescheiden houden, dan ga je voor nummer 3 de NETGEAR (€120) 473mb/sec
(de nummer 2 schijnt nogal ongebalanceerde up en downloads te hebben, lees de (engelse) review op smallnetbuilder.com)
de linksys WRT610 haalt slechts 143mb/sec :censored:
ik zou hem afraden op snelheid..
wie weet wat ziggo brengt over een jaar?
dan zit je met de nummers 1 en 3 zeer goed.
en de WRT610N heeft het nakijken.
 
Die test is al weer meer dan een jaar oud. Er zijn veel (betere/goedkopere) modellen bijgekomen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan