• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe firmware voor alle modellen beschikbaar (.66)

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JoostBoZ

Zojuist op de website van Philips gezien dat voor alle modellen (5000 / 7000 / 8000) nieuwe software beschikbaar is.

Release for TV543:
Q5481-0.26.66.0

Generation date:
30/10/2009 12:56:17
 
Ik zag het ook! :pompom:

Mooi!

Edit: Mooi trouwens, de datum van het ingepakte bestand: 03-11-2009. Meer dan twee weken geleden lag dat ding dus al op de plank. Fijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het signaleren! :applause:
Ik ga de firmware ff binnenhengelen.
 
@Tom-

Waarschijnlijk heeft Philips de reacties op de .66 firmware van de 9000-serie af willen wachten.
 
Zijn ze weer de 40PFL8664 vergeten? Bij mij staat daar nog steeds:
Versie: 000.026.058.005, Zip-bestand, 42.76 MB, 2009-10-28

De vorige keer liep die ook al enkele weken achter... Nu weet ik dat de 8404 versie ook gewoon geïnstalleerd kan worden maar ik vind het toch vreemd dat ze deze niet meteen meenemen.
 
Zijn ze weer de 40PFL8664 vergeten? Bij mij staat daar nog steeds:
Versie: 000.026.058.005, Zip-bestand, 42.76 MB, 2009-10-28

De vorige keer liep die ook al enkele weken achter... Nu weet ik dat de 8404 versie ook gewoon geïnstalleerd kan worden maar ik vind het toch vreemd dat ze deze niet meteen meenemen.

Gelukkig dat de 0.66 voor mijn 7674 wel beschikbaar is. :)
Morgen krijg ik de Neotion CI+ module (zonder smartcard!) en kan mijn Alphacrypt weer terug in mijn FloppyDTV kaart van de computer. :pompom:
 
Jammer dat er geen changelog bij zit. Aan de andere kant wel heel blij dat er nu al een nieuwe is. Ben heel, heel benieuwd of teletekst nu wel werkt.
 
Ik heb hem op een 7404 gewerkt en dan werkt de teletekst perfect.
 
Jammer dat er geen changelog bij zit. Aan de andere kant wel heel blij dat er nu al een nieuwe is. Ben heel, heel benieuwd of teletekst nu wel werkt.

Voor de changelog moet je bij de Engelse installatie instructies zijn..
https://www.p4c.philips.com/cgi-bin...les/3/37pfl8404h_12/37pfl8404h_12_fur_eng.pdf

Q5481_0. 26.66.0
- When „EasyLink‟ feature is switched off in the TV menu, the channel number or name
OSDs will not be displayed or display as „undefined format‟ when switching to external
inputs or TV channels.
- Channel preset/position are shifted by +1 after performing cable installation with UPC
network. (Only applicable to country, Netherland)
- Improvement of the network connectivity with some routers, e.g. Zyxel models. (Only
applicable for Net TV models)
- The IP-EPG is not displaying the scheduled broadcast programme (empty)
 
Raar.

Maar goed, update net gedaan, als ik nu op bbc1 of 2 op de teletekst knop springt 'ie meteen naar pagina 888. Ik ben dus blij!

:pompom::applause::pompom::applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan