Traaaaaaaaaaaaaag

  • Onderwerp starter Hengelerweend
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een of andere manier werkt mijn profiel niet goed op dit forum.
De Avatar heb ik met veel moeite weg kunnen halen, want het aanpassen van mijn gebruikersinstellingen gaat al amper naar een aantal pogingen.
Ik ga nu proberen een statische avatar te plaatsen.
Deze tekst die ik nu intik moet ik voor het verzenden veiligheidshalve eerst kopiëren om in elk geval het niet opnieuw in te hoeven tikken als verzenden weer eens mislukt :x
Handtekening retour :)
 
Op een of andere manier werkt mijn profiel niet goed op dit forum.
De Avatar heb ik met veel moeite weg kunnen halen, want het aanpassen van mijn gebruikersinstellingen gaat al amper naar een aantal pogingen.
Ik ga nu proberen een statische avatar te plaatsen.
Deze tekst die ik nu intik moet ik voor het verzenden veiligheidshalve eerst kopiëren om in elk geval het niet opnieuw in te hoeven tikken als verzenden weer eens mislukt :x

Meen je dat nu echt? Als ik dit soort probleempjes heb, reboot ik een keer de router. Dan is het weer goed.
 
Als ik onder mijn nieuwe vandaag aangemaakte account inlog dan gaat het forum razendsnel.
Dus de router heeft daar denk ik weinig mee uit te staan.
 
Af een reboot kan geen kwaad, buffers leeg gooien, router, pc, noem maar op.[oftopic] Snert was is één woord, subliem.[/oftopic]
 
En het loopt weer als een trein

Ik heb je database-entry in het forum nog even gechecked, klonk eigenlijk alsof er daar iets corrupt zou zijn, maar dat ziet er goed uit. Misschien heeft het zichzelf hersteld als je nu geen last meer hebt.
 
Het is weer traaaaaaaaaaaaaaag. Gemiddeld 30 seconden wachten na het opvragen van een pagina. Zelfs privéberichten zijn niet te lezen.

Strange, de rest werkt wel goed.
 
Er wordt al naar gekeken op de server op dit moment. Lijkt op een DOS aanval....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan