• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oude modem retour sturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk maar eens naar de algemene voorwaarden (boekje die bij installatiepakket zat). Je krijgt bij het niet inleveren een boete van € 60.
Leuk en zowel de helpdesk als de monteur die hier vanmorgen is geweest adviseren expliciet om nog niets retour te sturen..

Het zal eerder vriezen in de hel dan dat ik een "boete" van die knutselclub betaal.
 
Leuk en zowel de helpdesk als de monteur die hier vanmorgen is geweest adviseren expliciet om nog niets retour te sturen..

Het zal eerder vriezen in de hel dan dat ik een "boete" van die knutselclub betaal.

Je zegt het zelf nog niets retour sturen. Je hebt vandaag een nieuwe modem gekregen, dan is het inderdaad handig als je de oude modem een weekje (misschien 2) nog houdt. Dit heb ik ook gedaan en ik heb gisteren (2 weken na ontvangst nieuwe modem) mijn oude modem netjes teruggestuurd.

Oude modem moet uiterlijk 2 weken, na ontvangst nieuwe modem, opgestuurd worden.
 
Je zegt het zelf nog niets retour sturen. Je hebt vandaag een nieuwe modem gekregen, dan is het inderdaad handig als je de oude modem een weekje (misschien 2) nog houdt. Dit heb ik ook gedaan en ik heb gister (2 weken na ontvangst nieuwe modem) mijn oude modem netjes teruggestuurd.

Oude modem moet uiterlijk 2 weken, na ontvangst nieuwe modem, opgestuurd worden.
Neuh ben al sinds vorige week woensdag bezig om online te komen :)

Vanmorgen was de snelheid met 40Mb nog acceptabel, inmiddels heb ik nog 17Mb over en geen telefoonverbinding....
 
hallo,


ik heb ook het oude modem teruggestuurt maar nou vraagt track and trace om een postcode en laat ik die nou niet meer weten. Weet iemand nog de postcode voor mij??? zodat ik kan zien of het oude modem goed is aangekomen.

greetzz passat
 
hallo,


ik heb ook het oude modem teruggestuurt maar nou vraagt track and trace om een postcode en laat ik die nou niet meer weten. Weet iemand nog de postcode voor mij??? zodat ik kan zien of het oude modem goed is aangekomen.

greetzz passat


Je hebt toch een ontvangstbewijs gekregen?

Daarop staat pakketnummer en postcode (en ook postbusnummer).

Maar postcode is trouwens 2740 AC (in Waddinxveen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan