• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwsgroepen ziggo werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ik had hier anders ergens gelezen dat spotnet niet meer zou functioneren en ben begin november overgestapt op spotlite wat wel goed werkt.
maar ok maakt ook niet uit hier werkt mijn spotlite goed zonder problemen.
en heb eens even in de kleine lettertjes op de Ziggo site gelezen en mijn abbo heeft een limiet van 50 Giga.
 
nou ik had hier anders ergens gelezen dat spotnet niet meer zou functioneren en ben begin november overgestapt op spotlite wat wel goed werkt.
maar ok maakt ook niet uit hier werkt mijn spotlite goed zonder problemen.
en heb eens even in de kleine lettertjes op de ziggo site gelezen en mijn abbo heeft een limiet van 50 Giga.

Kijk voor uitleg op spot-net waar uitleg staat en de laatste versie die te verkrijgen is.
 
Bij mij werkt het dus wel met mijn @home.nl adres op news.ziggo.nl !
 
Bij mij stond het nog op news.ziggo.nl, werkte niet.
Vandaag verandert in news.home.nl -> werkt wel.
Ik kan wel met m'n hoofdmailadres inloggen en met 1 van mijn andere email adressen, dat werkt wel, maar ik moet news.home.nl aanhouden als server
Test 9-3-2015 20.55 uur.

Tsja, ik kan het niet anders maken

gr Wim
 
Bij mij stond het nog op news.ziggo.nl, werkte niet.
Vandaag verandert in news.home.nl -> werkt wel.

Verbazend, want news.home.nl en news.ziggo.nl zijn 2 namen voor hetzelfde ip-adres en server. Maar goed, het werkt dus verder niet bij nadenken.:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan