• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2e smartcard ook pakketkosten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

powadha

Ik wil een tweede card activeren op mijn adres. Nu heb ik op mijn 'hoofdkaart' alle HD pakketten met de daarbij behorende kosten. Als ik een tweede card activeer is deze dan standaard van hetzelfde aantal pakketten voorzien en gaat dit kostenloos of betaal ik wederom voor deze pakketten? Ik lees hier en daar dat er tegenwoordig 3 cards gebruikt kunnen worden maar over de kosten van pakketten per kaart of abonnement lees ik niets....

Tevens vraag ik mij af of een dergelijk geactiveerde card ook op een ander adres binnen de regio te gebruiken is. Op dat adres is gewoon Ziggo abo aanwezig.

Bedankt alvast
 
Ik wil een tweede card activeren op mijn adres. Nu heb ik op mijn 'hoofdkaart' alle HD pakketten met de daarbij behorende kosten. Als ik een tweede card activeer is deze dan standaard van hetzelfde aantal pakketten voorzien en gaat dit kostenloos of betaal ik wederom voor deze pakketten? Ik lees hier en daar dat er tegenwoordig 3 cards gebruikt kunnen worden maar over de kosten van pakketten per kaart of abonnement lees ik niets....

Tevens vraag ik mij af of een dergelijk geactiveerde card ook op een ander adres binnen de regio te gebruiken is. Op dat adres is gewoon ziggo abo aanwezig.

Bedankt alvast

Op die tweede kaart komen inderdaad alle pakketten die je ook op de eerste kaart hebt.
Geen extra kosten, alleen de kaart moet je natuurlijk wel kopen. :oyeah:
Of die kaart ook op een ander adres te gebruiken is, weet ik niet ... maar proberen kun je het altijd :wink:
 
Prima, gaan we proberen. Voor de geinteresseerden zal ik laten weten of het op een ander adres ook werkt!
 
Prima, gaan we proberen. Voor de geinteresseerden zal ik laten weten of het op een ander adres ook werkt!

Ik geloof dat die informatie ook wel ergens op het forum staat, maar ik heb geen idee waar precies.
 
In principe werkt de kaart ook op een ander adres binnen de regio (er schijnen uitzonderingen te zijn).
Is inderdaad al een keer voorbij gekomen op dit forum.
 
Zolang je niet over de grenzen van de oude indeling gaat (multikabel / casema e.d.) werkt het zeker. Maar in principe mag het niet. Zie discussie over 'cardsharing'.
 
Nieuwe Ziggo-kaarten werken technisch op elk adres, ongeacht de regio. Oude Casema- en Multikabelkaarten werken alleen in dat gebied (wel onderling uitwisselbaar), maar niet in @home gebied. En oude @home kaarten werken niet in Casema/Multikabel gebied.
 
Bedankt voor alle reacties en inderdaad: de kaart doet het prima!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan