• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat kan ik het beste aanvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vlot allemaal....bevestigingsbrief vandaag al ontvangen. Alles klopt dus dat is mooi. Tevens user en password om 't modem te kunnen activeren.
Ze hebben het in de brief over dat de spullen binnen 2 weken via TNT worden geleverd. Het kan dan zomaar zijn dat de monteur straks niet meer nodig is, hahaha :mrgreen:
 
De snelheid van AIE plus gaat vanaf september (reken maar op oktober, dan is de teleurstelling niet zo groot als het later wordt) naar 20 Mb/s.

Dus je zult beginnen met 10 Mb/s.

pvd
 
De snelheid van AIE plus gaat vanaf september (reken maar op oktober, dan is de teleurstelling niet zo groot als het later wordt) naar 20 Mb/s.

Dus je zult beginnen met 10 Mb/s.

pvd

Ok, dat is ook wel mijn insteek. Vind trouwens wel dat ze dat ook bij de huidige overzichten moeten vermelden. Ik heb me ingelezen en weet wat me ong. te wachten staat, maar ik kan me zo voorstellen dat iemand die blind gaat op de snelheden die vermeld staan, er niet zo'n lekker gevoel over zal hebben als de boel is aangesloten en de oude snelheid nog 1 of 2 maanden gehanteerd wordt.

Ach, 't komt wel goed :mrgreen:
 
Maar de nieuwe klanten worden natuurlijk altijd voorgetrokken......


pvd
 
Hoe bedoel je ?

Ik ben namelijk ook een nieuwe klant. tenminste.....voor internet en telefonie :mrgreen:
 
Vlot allemaal....bevestigingsbrief vandaag al ontvangen. Alles klopt dus dat is mooi. Tevens user en password om 't modem te kunnen activeren.
Ze hebben het in de brief over dat de spullen binnen 2 weken via TNT worden geleverd. Het kan dan zomaar zijn dat de monteur straks niet meer nodig is, hahaha :mrgreen:

Hahahaha ... maar dat is dus niet zo ...

Uit de brief:
De apparatuur die u zelf installeert (modem en/of digitale ontvanger) inclusief de installatiehandleidingen wordt binnen 2 weken door TNT Pakketpost bij u afgeleverd.
Het modem wordt volledig aangesloten door onze monteur. blablabla ... De monteur neemt alle materialen die nodig zijn voor de installatie mee.
Dus ... de monteur neemt in dit geval dus alles mee ... :oyeah:

nog 3 nachtjes slapen ...
 
Goed lezen is ook een vak.....dat staat er inderdaad :oops:

Nog 3 nachtjes....:schater: Benieuwd naar de snelheid die je krijgt bij aansluiten :mrgreen:
 
Vergeet niet dat de monteur is besteld om het modem voor internet en telefonie te installeren. Hij neemt mee wat hij daarvoor nodig heeft. Het installatiepakket met decoder wordt níet door de monteur meegenomen omdat het een zeer eenvoudige plug&play installatie betreft waar je in 2 minuten doorheen bent.

Dan maar even dubbel betalen :rolleyes:

Tja iedereen die wel eens twee weken zonder internet en/of telefonie heeft gezeten kan je vertellen dat twee weken dubbel betalen daarboven vaak te verkiezen is.

ik kan me zo voorstellen dat iemand die blind gaat op de snelheden die vermeld staan, er niet zo'n lekker gevoel over zal hebben als de boel is aangesloten en de oude snelheid nog 1 of 2 maanden gehanteerd wordt.

Tja dat is een fout die veel mensen maken inderdaad.

Maar de nieuwe klanten worden natuurlijk altijd voorgetrokken......

Onderbouwing? Voorbeelden? Ik ben benieuwd naar de snelheden na het aansluiten.
 
Vergeet niet dat de monteur is besteld om het modem voor internet en telefonie te installeren. Hij neemt mee wat hij daarvoor nodig heeft. Het installatiepakket met decoder wordt níet door de monteur meegenomen omdat het een zeer eenvoudige plug&play installatie betreft waar je in 2 minuten doorheen bent.

Normaal gesproken zal dat inderdaad zo zijn, maar stel je nou eens een complete electronica-nono voor ... die zal dat misschien niet zomaar voor elkaar hebben.
Of iemand met vingertjes die niet zo slim zijn (lees: coordinatiestoornisje of twee) ... zoals ik :giveup:
Die stekkers willen altijd ergens heen waar ik ze niet wil hebben ...
Ach, 't is een leuke vrije tijdsbesteding, zullen we maar zeggen.
Het houdt me van de straat :schater:
Dat wordt nog lachen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan