• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat iid prima. Ik gebruik dan 8 draadjes via Eweka en 4 van Ziggo. Gaat toch weer een stukje sneller.
Spotnet zal wel een echte "hit" worden, nu FTD er per 1 maart helaas ermee op moet houden.

Kan iemand trouwens iets vertellen over de 'compleetheid' van Spotnet tov FTD? Ik heb de indruk dat Spotnet wat dat betreft achterloopt bij FTD. maar dat zou de komende tijd natuurlijk zomaar kunnen veranderen.

https://www.spot-net.nl/forums/

Hier vind je alle informatie op het forum.:thumb up:
 
Hoi Bert, bedankt voor je reactie, ik heb mijn gebruikersnaam ingegeven alleen is dat bij mij [email protected] terwijl ik Ziggo als provider heb. Dan geef ik mijn ww in mar geeft toch nog steeds foutmeldingen. Ik snap er niets van.
 
Hoi Bert, bedankt voor je reactie, ik heb mijn gebruikersnaam ingegeven alleen is dat bij mij [email protected] terwijl ik Ziggo als provider heb. Dan geef ik mijn ww in mar geeft toch nog steeds foutmeldingen. Ik snap er niets van.

Ik heb ook @home en hier werkt het perfect...

Probeer het E-mail adres van je hoofdaccount met wachtwoord
en test ook eens op webmail van ziggo of het nog werkt.

Welke Server vul je in??
Probeer newnews.home.nl
 
Ik weet nou niet of het verstandig is om dit onderwerp op dit forum te bespreken. Andere forumbeheerders/mods weigeren en weren discussies over dit programma omdat ze toch wel bang zijn voor...en daar kan ik me wel in vinden. We weten allen de uitspraak van de rechter en dit programma doet in feite niks anders dan dat andere...
 
Kan iemand trouwens iets vertellen over de 'compleetheid' van Spotnet tov FTD? Ik heb de indruk dat Spotnet wat dat betreft achterloopt bij FTD. maar dat zou de komende tijd natuurlijk zomaar kunnen veranderen.


vanuit FTD worden spots overgezet naar spotnet, en dat duurt even idd (en gaat ook niet 100% goed), zal de komende tijd dus ook niet beter worden, en op 1-3 is het over met FTD dan zullen de spots alleen nog via spotnet zelf kunnen worden aangemeld.
 
Heel verstandig van jou om dat te zeggen.
Ben je de Broer van Rickvm???

Ik weet nou niet of het verstandig is om dit onderwerp op dit forum te bespreken. Andere forumbeheerders/mods weigeren en weren discussies over dit programma omdat ze toch wel bang zijn voor...en daar kan ik me wel in vinden. We weten allen de uitspraak van de rechter en dit programma doet in feite niks anders dan dat andere...
 
vanuit FTD worden spots overgezet naar spotnet, en dat duurt even idd (en gaat ook niet 100% goed), zal de komende tijd dus ook niet beter worden, en op 1-3 is het over met FTD dan zullen de spots alleen nog via spotnet zelf kunnen worden aangemeld.

Ik weet niet hoe het precies zit, maar ik heb begrepen dat spotnet op een dusdanige manier in elkaar zit, dat zij niet op dezelfde wijze als FTD, 'aangepakt' kunnen worden door bv. brein.
Je mag denk ik wel verwachten, dat wanneer FTD eenmaal uit de 'lucht' is, er een enorme hoos gebruikers naar spotnet overstapt. Ik heb werkelijk geen idee of spotnet dit allemaal gaat 'trekken'.
Wellicht is er een insider die hier iets meer over kan vertellen?!

Ps. Ik vermoed dat de komende tijd er diverse releases/updates voor spotnet zullen opdoemen, aangezien iedereen natuurlijk de functionaliteit wil van FTD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan