• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Interessante vraag. Probeer er maar eens achter te komen. Het wordt wel iets rustiger in dit draadje. En dan heb je nog de categorieen mail wel/niet gehad.
 
hier ook nog steeds niets maar het wordt inderdaad rustiger dus denk dat een meerderheid hem wel al heeft gehad .... waarom zijn wij nou weer de laatste !
 
hier ook nog steeds niets maar het wordt inderdaad rustiger dus denk dat een meerderheid hem wel al heeft gehad .... waarom zijn wij nou weer de laatste !


Morgen nog een werkdag!!:pompom:

Hoepelijk komt hij morgen en ze TNT werkt ook op zaterdag toch?:giveup:
 
hier ook nog steeds niets maar het wordt inderdaad rustiger dus denk dat een meerderheid hem wel al heeft gehad .... waarom zijn wij nou weer de laatste !

Precies. Verdacht. De kans wordt steeds groter dat ik vergeten ben.
Maar als je ze belt kunnen ze niks zeggen over wanneer je het krijgt. Volgens mij kunnen ze niet eens checken of ze je vergeten hebben. Het wordt gewoon 1 September bellen dat je hem niet hebt en pas dan zul ze zeggen "oh, dan zijn we je vergeten". Terwijl ik dat nu al gechecked wil hebben.
 
hier ook nog steeds niets maar het wordt inderdaad rustiger dus denk dat een meerderheid hem wel al heeft gehad .... waarom zijn wij nou weer de laatste !

Ach, het lange wachten heeft één voordeel: de dag van ontvangst van het modem komst steeds dichterbij.......:wink:.

Vr. gr.
Internetter.
 
Krijg je dan een briefje in de brievenbus van TNT ?
Ook hier nog geen modem ( maandag het mailtje gehad )

Wat stond in die mail? Ik heb maar 1 mail gehad met een flash animatie waarin je nieuwe snelheid dan stond. Daarna niks meer gehoord en dat mailtje is al meer dan 1 maand terug geloof ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan