• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Van verschillende abonnementen naar één Alles in 1 Plus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re. Avalon: "Tip: leg de verantwoordelijkheid bij de Ziggo medewerker en laat je terugbellen door hun.

Je kan het proberen, maar reken er niet op dat ze (snel) terugbellen, je moet veel geduld hebben, zelf het initiatief nemen lost vaak meer op, de medewerkers hebben het veel te druk met andere ellende op te lossen.:cry:
 
Tip: leg de verantwoordelijkheid bij de Ziggo medewerker en laat je terugbellen door hun.
Ik zeg het niet gauw, maar dit vind ik persoonlijk de slechtste tip. Je moet juist tot vervelends toe bellen. Hier heeft het 3 maanden geduurd, maar als je niets van je laat horen, zullen ze ook niet gauw wat doen. De verantwoordelijkheid bij de medewerker leggen? Gaat toch niet werken bij honderden klachten? Ja, Ziggo is verantwoordelijk, maar wachten op actie van Ziggo moet je nooit doen.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
 
hmmm

Ik zeg het niet gauw, maar dit vind ik persoonlijk de slechtste tip. Je moet juist tot vervelends toe bellen. Hier heeft het 3 maanden geduurd, maar als je niets van je laat horen, zullen ze ook niet gauw wat doen. De verantwoordelijkheid bij de medewerker leggen? Gaat toch niet werken bij honderden klachten? Ja, Ziggo is verantwoordelijk, maar wachten op actie van Ziggo moet je nooit doen.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20



iddd.... echt een zeer slechte tip...
maar goed wat ik heb begrepen is dat er (weer) 2 klantenkaarten zijn maar dat de telefonie dus via Tele2 gaat. allereerst is het belangrijk of je aan een contract vast zit bij tele2? zo niet... dan kun je het beste je aanvraag op de klantenkaart van internet doen. Meestal is het zo dat de nummerbehoud goed gaat ... tjah het komt zelden voor dat dit mis gaat, tenzij de fout of bij de ziggomedewerker zit (meeste fouten komen ook daadwerkelijk door de medewerkers en niet door ziggo zelf dat kan k je zowiezo aangeven) of dat de fout bij tele2 zit.
in ieder geval ,. als jij aangeeft dat je graag dus allesin1 pakket wilt vraag je dit gewoon aan, kabeltv zeg je op, via een brief of via contactformulier.
nadat je allesin1 hebt aangevraagd krijg j allereerst een machtiging formulier, deze onderteken je en stuurt terug naar ziggo. hiermee machtig je ziggo voor de opzegging bij tele2 want dit doen zij en dus hoef jij dat niet te doen... vervolgens krijg je daarna een brief voor bevestiging van je telefonie. de monteur die installeert alles (als je dit op die manier hebt aangevraagd) alvast en telefonie gaat pas in nadat tele2 het heeft vrij gegeven. Het is niet zo dat je 2 weken zonder telefonie zit hoor. maar ik kan je wel aangeven dat dit meestal goed gaat.

het verstandigste is dat je mijn eigen topics terug pakt, want daar zul je de stappenplan overzichtelijk zien.
Klik op mijn naam hier links, vervolgens klik je op statistieken en tot slot Zoek alle berichten van carrizo ,,,,

succes
heb je vragen dan hoor ik het graag... !! :giveup:
 
alles in een

nou monteur was er om 5 uur

alles werkte binnen een halfuur .

alleen nu nog mijn digitale ontvanger nog maar die kwam met tnt zei de monteur.

daar betaal ik dus die €9.50 voor.
had toch ook aan de monteur kunnen meegeven.

maar het moet geld kosten voor de klant.

maar voor de rest petje af voor ziggo

en dat binnen een week
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan