• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefonie factuur: 0748509722 = 1233 voicemail

Status
Niet open voor verdere reacties.

TV Smurf

Forum Gebruiker
Berichten
301
Internet
  1. Ziggo
  2. DELTA
Digitale TV
  1. Ziggo
  2. DELTA
Op Mijn Factuur bij de gespreksdetails ineens meermaals 0748509722 te zien. Huh? Een nummer in Hengelo? Steeds korte gesprekken, dat wel. :confused:

Wat blijkt: het is de Ziggo's voicemail die je belt via 1233. :rolleyes:
Op zich leuk om te weten dat die dus in Hengelo staat.

Ziggo mensen: zou het niet verstandiger zijn om gewoon 1233 of 'voicemail' op de factuur te tonen? Dit geeft alleen maar onnodige verwondering.
 
Op Mijn Factuur bij de gespreksdetails ineens meermaals 0748509722 te zien. Huh? Een nummer in Hengelo? Steeds korte gesprekken, dat wel. :confused:

Wat blijkt: het is de Ziggo's voicemail die je belt via 1233. :rolleyes:
Op zich leuk om te weten dat die dus in Hengelo staat.

Ziggo mensen: zou het niet verstandiger zijn om gewoon 1233 of 'voicemail' op de factuur te tonen? Dit geeft alleen maar onnodige verwondering.

Ik ga hier morgen direct achteraan. Wil je mij een PM sturen met je postcode/huisnummer?
 
Op Mijn Factuur bij de gespreksdetails ineens meermaals 0748509722 te zien. Huh? Een nummer in Hengelo? Steeds korte gesprekken, dat wel. :confused:

Wat blijkt: het is de Ziggo's voicemail die je belt via 1233. :rolleyes:
Op zich leuk om te weten dat die dus in Hengelo staat.

Ziggo mensen: zou het niet verstandiger zijn om gewoon 1233 of 'voicemail' op de factuur te tonen? Dit geeft alleen maar onnodige verwondering.


zou dit geen fictief nummer zijn welk aangemaakt is per regio om voicemail gratis te laten houden (bellen onderling is immers gratis) ben met je eens dat dit nummer niet op je factuur mag verschijnen
 
zou dit geen fictief nummer zijn welk aangemaakt is per regio om voicemail gratis te laten houden (bellen onderling is immers gratis) ben met je eens dat dit nummer niet op je factuur mag verschijnen

Nee, dat denk ik niet. Als een klant 1233 draait komt hij uit in onze telefoon centrale. Ook dat valt onder onderling bellen ;)
 
Ik heb Altijd Bellen dus het was altijd € 0,00.

Ziggo User: de PM met gevraagde info heb je.
 
Betalen voor VoiceMail ??

Op mijn Ziggo-telefoonnota staat normaliter vermeld wanneer ik hoelang (gratis) met 1233 voicemail heb gebeld. Op de nota van eind vorige week staat in plaats daarvan steeds een nummer 0388509722 - waarvoor elke keer een paar cent in rekening wordt gebracht.
Anderhalf jaar geleden had ik hetzelfde probleem met @Home, dat is wel opgelost na veel corresponderen.
Maar hoeveel klanten lezen hun nota niet goed door, en betalen dus te veel? Tienduizend keer een paar cent is ook Kassa!
Hebben meer leden deze ervaring??
 
Ja, ook hier heb ik een aantal regels VM gevonden in de online-factuur:

Code:
0748509722 22 sep 2008 13:25 0:32 0,05 
0748509723 29 sep 2008 20:20 0:11 0,04 
0748509722 08 okt 2008 15:51 3:06 0,10

Betreft Alles-in-1 Plus, en dus incl gratis voicemail.

Wordt maar eens kijken hoe ik de klantenservice ga bereiken dan...
 
Het probleem is vandaag geëscalleerd omdat het om alle voormalig-@Home klanten gaat! Hier wordt aan gewerkt en in een van de komende facturen wordt het gecrediteerd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan