• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo klachten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen klachten op dit forum plaatsen???????

Waarom mogen er geen klachten op dit forum worden geplaatst. Dit is de enige manier waarop je je frustratie over Shitto kwijt kunt. De helpdesk is bijna niet bereikbaar, als je al contact hebt wordt je niet geholpen, op mails wordt niet gereageerd enz. enz.

Wij hebben niet gevraagd om deze fusie waar enkel bestuurders financieel beter van worden. Dit hele gedoe gaat ten koste van ons, alles maar dan ook alles is prut sinds de overname.

1. Internet nog langzamer dan langzaamste pakket
2. Telefoon die constant stoort of er uit ligt
3. Televisie die stoort als de telefoon (als die het al doet) overgaat
4. Geluid op TV stoort bijna continue
5. Acceptgiro terwijl je automatisch betaalde
6. Kwalitatief goede Quicknet helpdesk om zeep geholpen
7. Et cetera et cetera

En wij mogen hier niet klagen????!!!!!
Hou toch op met die onzin en ga aan je werk om ons te geven wat we hadden en waar wij voor voor betalen en jij je brood van koopt!

Een zéér ontevreden abonnee!
 
Vrolijke-positieve gelogen ervaren dan maar

Het enige wat ik vraag is om niet het hele forum te overspoelen met klachten.

Ben,

Aan je reacties te merken is er al genoeg gezegd over de shit van Shitto. Anders dan mensen van dit forum te wippen, doen jullie nog wat met deze klachten?? Ik lees nl. nergens op jullie site dat het een puinhoop is bij Shitto, wel zie ik op TV tussen alle storingen door een heel klantvriendelijk commercial over Shitto.

Wat verwacht jij eigenlijk wat wij op dit forum onder >Ziggo klachten< moeten schrijven? Doe eens een paar suggesties, misschien doen wij daar wel wat mee dan.
 
hier sluit ik me helemaal bij aan. Het lijkt erop dat je alleen maar positieve dingen over ziggo mag zeggen.
Als mensen hier niet eens meer hun eigen mening over ziggo mogen geven zal het forum snel leeglopen denk ik.
 
Maar even op een rijtje gezet:
- kan niet inloggen op website
- onderlinge gesprekken staan op nota
- Sport1 behoort sinds 1,5 week niet meer tot mijn abonnement
- helpdesk niet te bereiken
- mailforms blijven onbeantwoord

Ik heb een vh. Powerabonnement plus Sport1. Er zijn bedrijven waaraan ik maandelijks veel minder betaal maar waar ik warmere gevoelens bij krijg.
deze duscusie / problemen zijn al heel veel besproken op dit forum als je hier nog wat over wil zeggen vind ik dit goed maar doe dat dan even bij een bestaande discusie waar alle moperkonten lekker samen kunnen mopperen. nee dit forum word apsolut niet gesponsert door ziggo maar de problemen zijn nou eenmal bekent en er word heel hard aan gewerkt heb gedult met zo'n fusie gaat het niet vlekkeloos en ja er zijn wel veel probleemen maar deze hebben eigenlijk alemaal een technise aard. dit komt omdat je de systeemen van 3 grote bedrijven om moet zetten naar 1 systeem en dat is erg lastig. en de slechte berijkbaarheid is ten dele aan de klanten zelf te wijten omdat zij geen gedult hebben en hier zijn mensen die wel een probleem of storing hebben alleen maar de dupe van.
 
niet alle problemen hebben met de fusie te maken hoor.
 
hier sluit ik me helemaal bij aan. Het lijkt erop dat je alleen maar positieve dingen over ziggo mag zeggen.
Als mensen hier niet eens meer hun eigen mening over ziggo mogen geven zal het forum snel leeglopen denk ik.
je kunt je mening hier apsolut wel kwijt maar wees niet op je pik getrapt als je kritiek op je mening krijgt. een foum is er om iformatie en meningen te dele. ook kun je de ergenis bij mede gebruikers voorkomen door bij dingen die al besproken zijn daar je mening te plaatsen en niet constant nieuw topics aanmaken je crieert hier alleen maar een tweedling in dit forum en ik denk niet dat er ook maar iemand is die dat wil
 
Welke functie bekleed jij bij Shitto?

deze duscusie / problemen zijn al heel veel besproken op dit forum als je hier nog wat over wil zeggen vind ik dit goed maar doe dat dan even bij een bestaande discusie waar alle moperkonten lekker samen kunnen mopperen. nee dit forum word apsolut niet gesponsert door ziggo maar de problemen zijn nou eenmal bekent en er word heel hard aan gewerkt heb gedult met zo'n fusie gaat het niet vlekkeloos en ja er zijn wel veel probleemen maar deze hebben eigenlijk alemaal een technise aard. dit komt omdat je de systeemen van 3 grote bedrijven om moet zetten naar 1 systeem en dat is erg lastig. en de slechte berijkbaarheid is ten dele aan de klanten zelf te wijten omdat zij geen gedult hebben en hier zijn mensen die wel een probleem of storing hebben alleen maar de dupe van.

Ik begrijp uit je woorden dat wij hier niet mogen mopperen. Laat ik dat nu even lekker zelf uitmaken of en zo ja waar ik dat doe!

Dit forum wordt volgens jou niet gesponsored door Shitto, maar de moderators zijn dat wel!

Dus omdat 3 partijen fuseren met chaos tot gevolg moeten we maar lijdzaam afwachten tot het een keer goedkomt?! Volgens mij moet je van tevoren testen en obv die uitkomsten waar nodig verbeteringen doorvoeren alvorens je live gaat. Gelet op de grote chaos is dit geheel niet of heel slecht gedaan. Wij, de abonnees zijn daar de dupe van! En van wat voor aard de problemen dan ook zijn interesseert mij in het geheel niet, ik krijg niet wat ik had en voor betaal!

Het is dus onze schuld dat de helpdesk niet of heel slecht bereikbaar is?? Laat mij toch niet lachen man met dat we geduld moeten hebben. Deze ellende had voorkomen moeten worden enn heb er geen enkel vertrouwen in dat deze snel zijn opgelost.

Kijk eens op de site van Shitto, heb jij iets gelezen van deze problematiek? Nee, dat dacht ik al, zo serieus worden wij als verplichte klanten van Shitto genomen. Dat zegt mij genoeg!
 
amiboy - Ben jij eigenaar van dit forum ? Of Moderator ofzo ? Wat is jouw bedoeling met deze reactie ?
 
Ik begrijp uit je woorden dat wij hier niet mogen mopperen. Laat ik dat nu even lekker zelf uitmaken of en zo ja waar ik dat doe!

Dit forum wordt volgens jou niet gesponsored door Shitto, maar de moderators zijn dat wel!

Dus omdat 3 partijen fuseren met chaos tot gevolg moeten we maar lijdzaam afwachten tot het een keer goedkomt?! Volgens mij moet je van tevoren testen en obv die uitkomsten waar nodig verbeteringen doorvoeren alvorens je live gaat. Gelet op de grote chaos is dit geheel niet of heel slecht gedaan. Wij, de abonnees zijn daar de dupe van! En van wat voor aard de problemen dan ook zijn interesseert mij in het geheel niet, ik krijg niet wat ik had en voor betaal!

Het is dus onze schuld dat de helpdesk niet of heel slecht bereikbaar is?? Laat mij toch niet lachen man met dat we geduld moeten hebben. Deze ellende had voorkomen moeten worden enn heb er geen enkel vertrouwen in dat deze snel zijn opgelost.

Kijk eens op de site van Shitto, heb jij iets gelezen van deze problematiek? Nee, dat dacht ik al, zo serieus worden wij als verplichte klanten van Shitto genomen. Dat zegt mij genoeg!

nee je mag best mopperen maar er zijn al heel veel moppertopics mopper dan ook even op het bestaande moppertopic dan ergeren anderen zoals ik zich er niet aan. het gaat niet over het wel of niet steeds negatief uitlaten over ziggo hetgeen dat ik overbodig vind maar om het aanmaken van topics met stees practies of gewoon geheel dezelfde onderwerpen. ten eerste loop er zo veel langs elkaar heen ten 2 zoal al gezecht iriteer je er andere mensen mee. ook is mij persoonlijk opgevallen dat een aantal mensen niet tegen kritiek of ander visies kunnen dan zij zelf hebben en ook dit is frustreerent omdat je dan lange wel nietes discusies krijgt die hun doel voorbij streven ik wil aleen de mensen die wel wat te mopperen of klagen friendelij verzoeken met bovenstaande punten rekenig te houden

de helpdes is een probleem en ee veel technise probleemen hadden niet voorkomen kunnen worden meerder systemen naast elkaar laten lopen dus zodat nieuwe klanten zowel via het ziggo systeem als het @home en mk systeem geregisteert konden worden geeft nog veel meer gaos. over de helpdesk een helpdesk heeft zoals je wel begrijp een limiet door veel probleem zoal die van de fusie als die daarbuiten en de nog extra vragen omtrent de fusie is de helpdesk simpelweg overbelast geraak wat ik probeerde te zeggen is als je weet dat er aan iets gewerkt word of j hebt vragen waarmee eventueel gewacht kan worden ga dan niet ook nog de helpdesk bellen hierdoor wad het voor de mensen die wel een echt probleem hebben aleen maar moeilijker om er door te komen. kortom maak de problemen niet groter en heb even gedult hierdoor lossen de problemen aleen maar sneller op.
 
Mopper de mopper

nee je mag best mopperen maar er zijn al heel veel moppertopics mopper dan ook even op het bestaande moppertopic dan ergeren anderen zoals ik zich er niet aan. het gaat niet over het wel of niet steeds negatief uitlaten over ziggo hetgeen dat ik overbodig vind maar om het aanmaken van topics met stees practies of gewoon geheel dezelfde onderwerpen. ten eerste loop er zo veel langs elkaar heen ten 2 zoal al gezecht iriteer je er andere mensen mee. ook is mij persoonlijk opgevallen dat een aantal mensen niet tegen kritiek of ander visies kunnen dan zij zelf hebben en ook dit is frustreerent omdat je dan lange wel nietes discusies krijgt die hun doel voorbij streven ik wil aleen de mensen die wel wat te mopperen of klagen friendelij verzoeken met bovenstaande punten rekenig te houden

Als jij je ergert aan het feit dat ik hier mijn frustraties uit, zet je je cursor toch niet meer op >Ziggo klachten<. Probleem opgelost dacht ik zo! Dit geldt niet enkel voor jou maar ook voor de door jou gememoreerde mensen die zich hier ook aan irriteren. Ik ben zeer ontevreden en zal dit op dit forum waar dan ook laten blijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan