• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

modem CISCO EPC3925 resetten hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tonlee

Ik heb net de nieuwe modem Cisco EPC3925 via Ziggo.
Ik heb de modemnaam en modemwachtwoord veranderd via advanced settings. Helaas toen ging het mis.
Midden in dit proces ging de modem terug naar het inlogscherm en hij herkent nu mijn nieuwe naam en wachtwoord niet meer. Ook de standaardnaam herkent hij niet meer.

Hoe kan ik dit verhelpen? Harde reset van de modem? Hoe moet dat en mag dat zo maar.
Ik hoop dat iemand mij heer mee verder op weg kan helpen.

Ton
 
Hoe kan ik dit verhelpen? Harde reset van de modem? Hoe moet dat en mag dat zo maar.
Ik hoop dat iemand mij heer mee verder op weg kan helpen.


In de Gebruikershandleiding staat het volgende (bij omschrijving achterpaneel, punt 9):

RESET[FONT=Book Antiqua,Book Antiqua][FONT=Book Antiqua,Book Antiqua]—Als deze knop kort wordt ingedrukt (1-2 seconden), wordt de EMTA opnieuw opgestart. Als de knop langer dan tien seconden ingedrukt wordt gehouden, worden eerst de fabrieksinstellingen hersteld en wordt de gateway vervolgens opnieuw opgestart. [/FONT]
[/FONT]
VOORZICHTIG:
De Reset-knop dient uitsluitend voor onderhoudsdoeleinden. Gebruik deze knop niet tenzij u hiertoe opdracht krijgt van uw kabel- of telefoonserviceprovider. U raakt dan namelijk mogelijk alle modeminstellingen kwijt die u had geselecteerd.
 
Dan zal ik die knop nog langer gaan indrukken want er gebeurt niets. En als er wat gebeurt zijn dan de instellingen zoals de modem bij mij is afgeleverd met de daarbij behorende instellingen zoals initiele usernaam en password?
 
Dan zal ik die knop nog langer gaan indrukken want er gebeurt niets. En als er wat gebeurt zijn dan de instellingen zoals de modem bij mij is afgeleverd met de daarbij behorende instellingen zoals initiele usernaam en password?

Alle originele gegevens staan op de witte (Ziggo) sticker op de onderkant van de modemrouter. Verder kan ik je niet helpen helaas.
 
Het is gelukt om de zaak te resetten en het werkt weer naar behoren.

Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan