Forum pagina's laden erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
En gelukkig is dat dan ook niet zo.

Let wel, ik zeg niet dat het langzamer is.... Ik merk er iig niets van.... Zelf zou ik er wel begrip voor hebben als dit zo zou kunnen zijn :giveup:

p.s. er is maar een pagina heel traag op dit forum bij mij..... de startpagina, die is bij mij al erg lang niet meer ge-refresht :schater: Maar ook daar hebben we het al eens over gehad :applause::thankyou:


edit: edit.....
 
Op dit moment een goeie 500 man online, die een beetje simultaan lopen te browsen. Ik ondervind er geen hinder van.
 
Wat maakt het eigenlijk ook uit of het soms wat langzamer is of niet..
wees blij dat er zo,n Forum bestaat waar je geholpen wordt.

En trouwens openen de sites vlugger dan dat je iemand van de helpdesk aan de telefoon hebt. :mrgreen:
 
Begrijp me niet verkeerd, maar jou voorgaande reactie komt nogal zeer kritisch over, helemaal te weten dat deze website draaiende wordt gehouden door mensen (siteadmin's) die eigen geld in dit platform steken.
Ja, da's precies wat ik ook zeg. Mijn reactie was helemaal niet kritisch bedoelt, ik snap ook niet waarom je dit zo interpreteert.
 
En gelukkig is dat dan ook niet zo.
Zelfs tijdens drukte is het over het algemeen beneden de 1 seconde. Bij de gemiddelde hosting provider haal je dat niet met een dergelijk forum met veel database activiteit en onze drukte. De server is echt wel beter en sneller dan de gemiddelde hosting provider.
Mag ik vragen wat voor hardware/software platform en hoeveel pagina's/seconde je daar mee doet ?
 
Kom op nou, Aaargh. Laat die vette hardware achterwege en een beetje dimmen op het cynisme.
 
Kom op nou, Aaargh. Laat die vette hardware achterwege en een beetje dimmen op het cynisme.
Ik vermoed dat hardware helemaal niet het probleem is in dit geval. (uiteraard is deze uitspraak niet gebaseerd op enige kennis over de onderliggende hard en software.)
 
En een minuut later had ik een pagina in minder dan 1 seconde.
Idd, door de meet genomen zie ik de hele dag door responses van hooguit 1 sek, merendeels in de orde van 0,5 tot 0,7 sek. Uitgezonderd de pagina's dan met veel externe links.

De wat langere responsies zie ik slechts in heel korte bursts hooguit een keer of 4,5 op wisselende tijden, en heb ik in zoverre "last" van als ik op dat moment net heel rap door het forum rond wil bladeren.

Als ik een zware applicatie draai naast het browsen op het forum, dan zijn de response tijden weliswaar nog steeds heel snel, maar is het forum (lees IE) veel en veel trager. Kortom ik heb meer last van mijn eigen PC dan van traagheid op de server.

Idd als het een structureel issue zou zijn dan is het 't overwegen waard om daar meer effort en kosten voor te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan