• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen groene coax kabel in huis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stap op 29 oktober over van (internet aansl) HetNet naar Ziggo AIE plus, nou heb ik gekeken naar de plek waar de groenekabel binnenkomt, en zie dat het kastje los zit en het hangt er dus bij, het zit achter een gordijn en achter een deur, dus komt daar niet elke dag, alhoewel ik geen probleem met mijn televisie ontvangst merkt heb ik contact opgenomen met Ziggo, wat "n vriendelijkheid zeg (maar niet heus).
Hele verhaal uitgelegd, als de monteur op 29 okt komt en de installatie ophangt dan gaat de deur er tegen aan en dan zal de boel defect kunnen gaan kan de monteur deze installatie een stukje verplaatsen, reactie van dame aan de telefoon, het is onze kabel daar mag U niet aankomen, maar u bent wel verantwoordelijk, als u de kabel verplaats wil hebben dan contact opnemen met aansluitingen.nl.
Ik, ja maar als alles zo blijft gaat het kapot en dan moet ik U weer bellen om te repareren, weer hele verhaal, is onze kabel mag U niet aankomen enz, heeft u verder nog wat, nee, dan wens ik u een prettige dag. (opgehangen).
Lekker positief zo'n kennismaking met Ziggo.
Maar hoe zit het nu met de kabel, hij zit gewoon op een verkeerde plek en dat heeft toch echt de kabelaar gedaan


Een oplossing kan ook zijn om een deurstop te plaatsen, zodat de deur niet zo ver open kan en iets kan beschadigen. De deur beschadigd dan ook niet meer.
Verplaatsen kun je natuurlijk ook gewoon zelf doen. Als je een interactieve decoder koopt krijg je daar ook een nieuw AOP bij. Als je kabel lang genoeg is kun je de nieuwe gewoon ergens anders plaatsen. Bijvoorbeeld in de meterkast.
De mensen van de helpdesk mogen dat natuurlijk niet vertellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan