• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

al 8 maanden geen fatsoenlijke verbinding!!

  • Onderwerp starter moe van ziggo
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

moe van ziggo

hallo,
weet niet of, maar hoop wel dat het zin heeft hier mijn ervaring neer te zetten met Ziggo.
eind januari gestrikt door de Ziggo verkoop om over te stappen naar een all-in -1 pakket, in februari 2011 kwam de moenteur en sindsdien is het een groot drama. monteur weg en geen verbinding, geen interent, telefoon en tv, na diverse malen(een keer of 30 op z'n minst) met m'n gsm(duur!!) eindelijk iemand aan te lijn van de helpdesk was het eerste dat ze konden dat pas over 3 wkn een andere monteur dit kon herstellen, absoluut onacceptabel dus en na een beetje Googlen(is dit een nederlands werkwoord) de directuer van de helpdesk Ziggo(zal de naam nog even niet noemen) te pakken gekregen.
"opeens"kwam alles in een stroomversnelling en werd ik de dag ewrna door 5 verschillende lui gebeld, de manager afdeling klachten Ziggo, eea leidinggevende van de firma Hirsch(die de monteur had geleverd) nogmaals de directuer of operationeel leidinggevende van de helpdesk Ziggo. en het zou allemaal in orde gebracht worden. de volgende dag weer een monteur op de stoep en eea opnieuw ingergeled waarna ik dacht dat alles zou werken.

echter sinds we nu digi tv hebben, heb ik een giga storing op de telefoon(kraken, piepen en ruis) een storing op een aantal tv zenders(SBS, belg en nog wat andere zenders) vervormend beeld echter dit niet voortdurend maar om de dag. inmiddels weer alles geprobeerd na herhaaldelijk telefonisch contact met helpdesk. Resetten, aan/uit, directe kabel van modem en router naar tv en/of telefoon etc. niks helpt.
vorige week voor de zoveelste keer gebeld met helpdesk, ben het spuugzat met deze firma maar weet niet meteen een alternatief.
Monteur gisteren geweest, na 15minuten weer vertrokken met de mededeling. het ligt niet aan ons maar aan jullie binnenbekabeling. ( Deze is echter recent (3jr geleden) vervangen en vernieuwd plus dat ik nooit voorheen enige storing heb gehad.
in mijn ogen onzin dus. aan monteur dan gevraagd of hij even kon checken wat er dan mis zou mogen zijn aan onze binnenbekabeling. ANTWOORD : "hier houdt de service op" dat doe ik niet!!!
ongelofelijk verbaasd en geirriteerd over deze totaal on klantvriendelijke houding en maar weer es gebeld met helpdesk, hier na 10 keer doorverbonden te worden een soortgelijke reactie.
Waar houdt dit op?????????
kan Ziggo nu niet een beetje meer dan dit? Vanaf het moment dat ik heb ingestmed op HUN verzoek om klant te worden is het dan einde klantvriendelijkheid.

iemand soortgelijke ervaring?

MVG,
Roger
 
Je kunt zelf checken of het de binnenhuis bekabeling is door een toestel direct op het AOP aan te sluiten. Evt. met een nieuwe verlengkabel. Doet hij het dan wel goed dan heeft de monteur idd gelijk.
 
Televisie heeft niets te maken met telefonie.
wel kan het zijn dat Digitenne instraalt op je binnenhuis bekabeling en je daardoor storing ondervindt op digitale tv.
Kijk hier eens meer over dit onderwerp.
Wel je speakers aanzetten.

hallo,
weet niet of, maar hoop wel dat het zin heeft hier mijn ervaring neer te zetten met Ziggo.
eind januari gestrikt door de Ziggo verkoop om over te stappen naar een all-in -1 pakket, in februari 2011 kwam de moenteur en sindsdien is het een groot drama. monteur weg en geen verbinding, geen interent, telefoon en tv, na diverse malen(een keer of 30 op z'n minst) met m'n gsm(duur!!) eindelijk iemand aan te lijn van de helpdesk was het eerste dat ze konden dat pas over 3 wkn een andere monteur dit kon herstellen, absoluut onacceptabel dus en na een beetje Googlen(is dit een nederlands werkwoord) de directuer van de helpdesk Ziggo(zal de naam nog even niet noemen) te pakken gekregen.
"opeens"kwam alles in een stroomversnelling en werd ik de dag ewrna door 5 verschillende lui gebeld, de manager afdeling klachten Ziggo, eea leidinggevende van de firma Hirsch(die de monteur had geleverd) nogmaals de directuer of operationeel leidinggevende van de helpdesk Ziggo. en het zou allemaal in orde gebracht worden. de volgende dag weer een monteur op de stoep en eea opnieuw ingergeled waarna ik dacht dat alles zou werken.

echter sinds we nu digi tv hebben, heb ik een giga storing op de telefoon(kraken, piepen en ruis) een storing op een aantal tv zenders(SBS, belg en nog wat andere zenders) vervormend beeld echter dit niet voortdurend maar om de dag. inmiddels weer alles geprobeerd na herhaaldelijk telefonisch contact met helpdesk. Resetten, aan/uit, directe kabel van modem en router naar tv en/of telefoon etc. niks helpt.
vorige week voor de zoveelste keer gebeld met helpdesk, ben het spuugzat met deze firma maar weet niet meteen een alternatief.
Monteur gisteren geweest, na 15minuten weer vertrokken met de mededeling. het ligt niet aan ons maar aan jullie binnenbekabeling. ( Deze is echter recent (3jr geleden) vervangen en vernieuwd plus dat ik nooit voorheen enige storing heb gehad.
in mijn ogen onzin dus. aan monteur dan gevraagd of hij even kon checken wat er dan mis zou mogen zijn aan onze binnenbekabeling. ANTWOORD : "hier houdt de service op" dat doe ik niet!!!
ongelofelijk verbaasd en geirriteerd over deze totaal on klantvriendelijke houding en maar weer es gebeld met helpdesk, hier na 10 keer doorverbonden te worden een soortgelijke reactie.
Waar houdt dit op?????????
kan Ziggo nu niet een beetje meer dan dit? Vanaf het moment dat ik heb ingestmed op HUN verzoek om klant te worden is het dan einde klantvriendelijkheid.

iemand soortgelijke ervaring?

MVG,
Roger
 
Het is inderdaad zo dat wij tot de hoofdaansluiting verantwoordelijk zijn, dus de monteur hoeft niet naar je bekabeling te kijken. Daarvoor hebben we (op basis van no cure, no pay) service+.

Ik ben wel benieuwd naar wat de monteur precies gedaan heeft. Als je mij middels PB je klantnummer stuurt kijk ik of ik nog iets voor je kan betekenen.
 
inmiddels gebeld door klachtenafdeling en ons het voorstel gedaan om een andere monteur te laten komen kijken op kosten van Ziggo of het aan binnenbekabeling ligt (of een andere oorzaak).

het gaat mij niet eens om die paar tientjes, wel op de manier waarop medewerkers(helpdesk en monteurs) klanten te woord staan op een manier die weinig met klantgerichtheid te maken heeft. Een vriendelijk woord kan er niet meer af schijnbaar tegenwoordig. Blij dat ik het directe nr en gegevens van customer service manager heb, de enige die wel op een fatsoenlijke manier hiermee omgaat.

zelf controleren zal best kunnen, echter een monteur is in huis, heeft alles bij zich aan hulpmiddelen om ook direct m'n apparatuur aan te sluiten op modem(AOP zegt me niks) of aansluitpunt, maar is te laks en geen zin om dit te doen en enige is dat ie zegt dat hij hiervoor niet verantwoordelijk is, (ja, dat weet ik nu wel) maar ik vind het SCHANDALIG!!

@ Jelle, bedankt voor je reactie - moet nog ff uitzoeken hier hoe ik een privebericht kan sturen, ben net nieuw hier nl.)

Gr,Roger
 
@ Jelle, bedankt voor je reactie - moet nog ff uitzoeken hier hoe ik een privebericht kan sturen, ben net nieuw hier nl.)

Gr,Roger
Klik eenmaal op zijn groene naam in zijn bericht en je krijgt een menu te zien. Rest volgt zich vanzelf.
 
Heb hetzelfde probleem. Ben van kastje naar de muur gestuurd. Nu is mijn klacht officieel geworden en men heeft in Zwolle nu zelf geconstateerd dat het een en ander niet klopt aan mijn aansluiting.

Misschien dat dit je kan helpen, omdat de normale helpdesk op een andere manier naar je aansluiting kijkt

groet
Dennis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan