• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
En net de derde 24 uurs opname gevonden op m'n 12 dagen oude Humax. Is dit erg gebruikelijk voor dit apparaat? Valt het al te zien aan de programmering in de guide/timer?
 
En net de derde 24 uurs opname gevonden op m'n 12 dagen oude Humax. Is dit erg gebruikelijk voor dit apparaat?
Ik heb de humax al wat langer :mrgreen:, en ik heb dit nog nooit gehad.
Wel de andere kant: opnames van 0 minuten.
 
Vandaag weer mijn zoontje in tranen omdat het jeugdjournaal - weer eens - :evil: niet is opgenomen: komt de melding "opname is versleuteld".

Wat is dat voor gezeik, dat je Nederland 3 niet eens kan opnemen.

De workaround is de decoder aan laten staan. Dus niet in standby. Het is vervelend en het kost stroom, maar dan is hij wel betrouwbaar. off topic: jeugdjournaal is terug te zien op https://www.nos.nl/jeugdjournaal/voorpagina/index.html

PS: de stroomkosten vallen wel mee: een Humax 5050 gebruikt als ie aan het opnemen is minder dan een Cisco in standby....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ging het opstarten maar wat sneller.
Bij de Humax 5000 is dat na een upgrade mooi voor elkaar

Hopenlijk kan dat bij de 5050c ook
 
Ging het opstarten maar wat sneller.
Bij de Humax 5000 is dat na een upgrade mooi voor elkaar

Hopenlijk kan dat bij de 5050c ook

Zolang het snelle opstarten maar niet ten kosten gaat van de betrouwbaarheid :mrgreen: Anders heb ik liever dat het er wat langer over doet.
 
Wat ik nog niet op de wishlist zag is een functie die ik op de topfield PVR had , namelijk als je naar de EPG gaat en een programma selecteert dat op een later tijdstip begint ,dat je dit programma kan markeren om op dat tijdstip automatisch te zappen naar dit kanaal.

Voorbeeld : als ergens naar zit te kijken op een van de vele kanalen maar ik wil toch even het 8 uur journaal zien dan zapt hij automatisch over naar Ned1 om 8 uur als reminder.

Ik gebruikte dit best wel vaak als automatisch geheugen steuntje als je van plan was direct iets te bekijken zonder alles maar op te nemen.

P.
 
Wat ik nog niet op de wishlist zag is een functie die ik op de topfield PVR had , namelijk als je naar de EPG gaat en een programma selecteert dat op een later tijdstip begint ,dat je dit programma kan markeren om op dat tijdstip automatisch te zappen naar dit kanaal.
Dat zit toch al in de 5050c:

Blz 31:

6.1 TV Gids gebruiken
1. Tabel
6. Als het een programma in de toekomst betreft, kunt u de timer activeren. Selecteer een gepland programma en druk op OK om het
timerprogramma weer te geven. Selecteer de reserveringsmode en herhalingsfrequentie
Reserveringsmodus:
Opnemen Gereserveerd om op te nemen.
Bekijk Gereserveerd om te bekijken
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan