• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan site niet uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wil ik toch iets nuanceren...

De info voor het uploaden via FTP zoals hierboven beschreven behoort zowel voor @Ziggo als @home adressen te werken. Het is in sommige gevallen wel nodig om je @home wachtwoord aan te passen naar Ziggo standaard (bij mij werkt het @home adres gewoon met het oude wachtwoord).

Voor uploaden naar de privé map dien je WebDav te gebruiken. Dit kan door in je browser (Internet Explorer of een andere browser met een WebDav plugin) naar homedrive.ziggo.nl te gaan. Je kunt op deze manier ook naar je publieke map uploaden. FTP naar de privé map is niet mogelijk.

Bekijken gaat via members.home.nl/gebruikersnaam als je een @home adres gebruikt heb bij de upload. Gebruik je een @ziggo adres bij het uploaden, dan gaat het via members.ziggo.nl/gebruikersnaam.

Binnenkort gaat deze manier van werken ook gelden voor Multikabel en Casema.

Ik heb bij Host Name/Adres : homedrive.ziggo.nl
En bij User ID : [email protected] mijn oud e-mail adres.
En bij password : +++++++++
En hiermede kan ik uploaden, geen probleem.
Mijn url om te lezen is die van home.
Ra Ra hoe kan dat dan, maar het werkt wel.
Met vriendelijke groet.

Als ik boven staan bericht dan zo begrijp
 
BESTE MENSEN...

ER IS EEN WONDER GEBEURD, IK KAN ZOWAAR INLOGGEN OP ZIGGO, IK KRIJG CONTACT, IK KAN UPLOADEN....ECHTER VALT ER OP EEN OF ANDERE MANIER NIETS TE ZIEN.....MAAR IK KAN IN IEDER GEVAL INLOGGEN



HOERAAAAAA VOOR ZIGGO !! :arrow::confused:
 
Ik heb hetzelfde, dan ben je weet online met de website en dan ben je weer weg.
En dat gaat al enkele dagen zo.
Zoals ik het begrepen heb hebben meerdere collega's hier op dit forum problemen mee.:evil:
 
Voor mij is het ook zeer afwisselend. Op dit moment krijg ik een en ander vrijwel onmiddellijk in beeld, maar gisteren moest ik een keer of vijf, zes op verversen klikken voor er iets verscheen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan