• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Reboots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je wel voor deze update, Anoniem. Heb je ook enig idee hoe lang dat nog gaat duren?
 
goede vraag... nog 1 minuut of nog 1 uur? :mrgreen: of 1 dag? 1 week?
 
Als het eerst nog goedgekeurd moet worden om daarna geprepareerd en verspreid te worden ben ik bang dat het nog wel minimaal een maand zal duren?
 
Ik heb onlangs mijn 9200 pvr voorzien van de nieuwe firmware die door mijn kabelprovider werd aangeboden geupgrade. Ik heb sinds dat moment veel last van 'reboots' De problemen lijken voornamelijk te zitten in de gecodeerde kanalen en wanneer de de gids wil raadplegen of de (I)nformatie button.

Wanneer je direct naar een opgenomen programma gaat, speelt de pvr zonder problemen de opname af.

Ik heb inmiddels wel de harddisk geformateerd, nog geen factory defaults reset gedaan.
 
Ik heb onlangs mijn 9200 pvr voorzien van de nieuwe firmware die door mijn kabelprovider werd aangeboden geupgrade. Ik heb sinds dat moment veel last van 'reboots' De problemen lijken voornamelijk te zitten in de gecodeerde kanalen en wanneer de de gids wil raadplegen of de (I)nformatie button.

Wanneer je direct naar een opgenomen programma gaat, speelt de pvr zonder problemen de opname af.

Ik heb inmiddels wel de harddisk geformateerd, nog geen factory defaults reset gedaan.

helaas kun je het niet downgraden... (firmware terug flashen naar vorige versie)
welkom bij de club die op een nieuwe firmware wacht. Anoniem zei dat het binnenkort komt... maar hij zei niet wanneer, dus misschien over enkele weken of maanden... :(
 
Ik heb eigenlijk geen last van 'spontane' reboots, maar wel regelmatig (paar keer per week) een reboot nadat ik Menu selecteer, dan Recorder en dan Opgenomen programma's. Het menu wordt zichtbaar, maar voordat ik bij de lijst met Opgenomen programma's kom, reboot de Humax. Ik heb het gevoel dat dit alleen mis gaat als ik snel door het menu heen klik, maar lang niet elke keer.
Zijn er meer mensen die dit herkennen?
 
Ik heb onlangs mijn 9200 pvr voorzien van de nieuwe firmware die door mijn kabelprovider werd aangeboden geupgrade. Ik heb sinds dat moment veel last van 'reboots' De problemen lijken voornamelijk te zitten in de gecodeerde kanalen en wanneer de de gids wil raadplegen of de (I)nformatie button.

Wanneer je direct naar een opgenomen programma gaat, speelt de pvr zonder problemen de opname af.

Ik heb inmiddels wel de harddisk geformateerd, nog geen factory defaults reset gedaan.

Zoals in dit forum al vaker is gezegd, moet je na een Firmware update je Humax resetten naar de fabrieksinstellingen. Als je dit niet doet heb je volgens veel forum bezoekers last van reboots..... Ook wordt vaak het formatteren van de harddisk als oplossing genoemd.

Probeer deze twee zaken eens, en waarschijnlijk is je reboot probleem (grotendeels :wink: ) opgelost.
 
Ik heb eigenlijk geen last van 'spontane' reboots, maar wel regelmatig (paar keer per week) een reboot nadat ik Menu selecteer, dan Recorder en dan Opgenomen programma's. Het menu wordt zichtbaar, maar voordat ik bij de lijst met Opgenomen programma's kom, reboot de Humax. Ik heb het gevoel dat dit alleen mis gaat als ik snel door het menu heen klik, maar lang niet elke keer.
Zijn er meer mensen die dit herkennen?


heb je het opnieuw getest? want dat moet anoniem ook weten...
ik heb het meerdere keren getest, er gebeurde helemaal niets!!!
Misschien heb je een oudere firmware????
 
Wat bedoel je met opnieuw getest? Ik heb de reboot toevallig gisteren en vandaag nog 1x gehad in de situatie die ik beschreef. Maar het gebeurt op willekeurige momenten, dus het kan ook zo een paar dagen goed gaan.
Ik heb sinds kort ook andere problemen (zie Lijst met opgenomen programma's corrupt), dus zodra ik wat opnames heb bekeken ga ik de hd formatteren en de fabrieksinstellingen terug zetten. Mocht het dan nog steeds voorkomen dan meld ik dat hier weer.
Ik heb een tijd geleden (aug 2007) de nieuwste firmware versie (1.00.10) gedownload (er staat geen nieuwe meer klaar op het netwerk).
 
Wat bedoel je met opnieuw getest? Ik heb de reboot toevallig gisteren en vandaag nog 1x gehad in de situatie die ik beschreef. Maar het gebeurt op willekeurige momenten, dus het kan ook zo een paar dagen goed gaan.
Ik heb sinds kort ook andere problemen (zie Lijst met opgenomen programma's corrupt), dus zodra ik wat opnames heb bekeken ga ik de hd formatteren en de fabrieksinstellingen terug zetten. Mocht het dan nog steeds voorkomen dan meld ik dat hier weer.
Ik heb een tijd geleden (aug 2007) de nieuwste firmware versie (1.00.10) gedownload (er staat geen nieuwe meer klaar op het netwerk).

Wij zijn klaar met de testen van de nieuwe software, het is nu alleen wachten op de testen van irdeto
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan