• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo Webmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesmsn

Forum Gebruiker
Berichten
345
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ziggo Webmail VOL.

Hallo allemaal

Ik gebruik voor mijn @home.nl e-mail.
De ziggo webmail
Mijn webmail zit helemaal bom vol.
Ik wil graag alles in een keer verwijderen
En niet per e-mailtje op verwijderen drukken
Hebben jullie een oplossing,??

4c5c1783df4e7-zigggoo.jpg
 
Met een e-mail client middels POP3 alle mail in een keer binnen halen. Dan in de mailclient CTRL+A en SHIFT+DEL, of een regel aanmaken dat alle mail bij binnenkomst direct word verwijderd. Een keer in de x tijd de e-mail client weer starten, en je mailbox is weer opgeruimd en leeg. :grin:
 
Gewoon op "alles selecteren" klikken en dan op "verwijderen"
Of als je alleen oudere wil verwijderen: eerst de eerste te verwijderen aanklikken,dan naar beneden scrollen en dan "shift" ingedrukt houden en de laatste aanklikken en op verwijderen klikken.

Het enigste nadeel is dat niet alle berichten op dezelfde pagina zullen staan en je dit dus per pagina moet doen.
 
Met een e-mail client middels POP3 alle mail in een keer binnen halen. Dan in de mailclient CTRL+A en SHIFT+DEL, of een regel aanmaken dat alle mail bij binnenkomst direct word verwijderd. Een keer in de x tijd de e-mail client weer starten, en je mailbox is weer opgeruimd en leeg. :grin:

Dat is inderdaad nog sneller :mrgreen:
 
Dat is inderdaad nog sneller :mrgreen:
Sneller weet ik niet, je moet het tenslotte de eerste keer wel instellen. Daarna hoef je alleen nog de mailclient te starten als je de mailbak weer eens leeg wil hebben, en mits de eerste keer goed ingesteld verloopt het daarna geheel automatisch op het starten van de mailclient na :grin:
 
Wordt gewoon tijd voor een snellere en simpelere webmail applicatie.
 
Wordt gewoon tijd voor een snellere en simpelere webmail applicatie.
Ik ben al 7 jaar abonee,nu hebben ze eindelijk een goed functionerend webmail,is het nog niet goed.:shock:
Als je nu over hotmail begint,waar je suf geklikt bent voor je iets gereld hebt...:!:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan