• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Brief @home/Ziggo (Nieuwe Info)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem aan dat digitale tv ook in de bundel zit voor die € 49,=. Dan wordt ook in benadeeld aangezien ik dan liever de bundel heb met dubbele internet snelheid en gratis onderling bellen! Dit kan dus niet want ik zit in Cogas-gebied

Elsido, al zou je verhaal kloppen daar schieten de Cogas-gebied consumenten dus niets mee op! Wij vallen nu niet meer onder @home maar onder Ziggo die me ook een bundel moet kunnen aanbieden.

Op zich is het vreemd dat ik met
A) Digitaal extra
B) Internet Familly (Regelmatig)
C) Telefonie

Geen dubbele snelheid krijg..... Ik betaal bijna even zo veel als mensen met een bundel, neem zelfs meer af, maar krijg geen dubbele internetsnelheid. Wat is dat nu voor flauwekul?????????????

Daar heb je gelijk in de mensen die wonen in het verzorgingsgebied van cogas schieten daar niks mee op. maar hier kan ziggo niet veel aan doen het is namelijk cogas gebied en ziggo levert diensten via hun net, dat betekent dat zij zich aan de regeltjes die cogas opstelt moeten houden.
 
In de folder hebben ze het niet over TV Basis.
TV Basis is het analoge signaal en dat krijgen we niet van @Home.
In de folder hebben ze het over digitale TV en dat kan je in het Cogas gebied al ruim 8 jaar afnemen via @Home. Hierin veranderd dus niets.
In het Cogas gebied kan er dus (nog) geen alles in 1 pakket worden afgesloten omdat analoge tv (tv basis) niet via Ziggo loopt maar via Cogas Kabel. Vergelijkbaar als nu bij @Home.


Dit is dus 1 groot misverstand!!! TV BASIS, dat is geen anologe tv, dat is basis pakket van digitale televisie, (ik geloof met een zendertje of 45)
 
Laten we eerst de officiele reactie van Ziggo maar even afwachten over de Cogas en andere gebieden. Wij (MGV) vragen dat vanavond nog even na en hopen morgen dan wel een antwoord te krijgen van Ziggo hoe dat nu precies zit.
 
Dit is dus 1 groot misverstand!!! TV BASIS, dat is geen anologe tv, dat is basis pakket van digitale televisie, (ik geloof met een zendertje of 45)

Wacht even...

Je hebt (bij @H):
- TV Basis: Analoog
- TV Digitaal: Digitaal basis
- TV Digitaal Keuzepakketten: Digitaal met beperkte uitbreiding
- TV Digitaal Totaal: Digitaal met het volledige pakket (excl Film1, Sport1 en etnische zenders).
 
Hallo mensen

Op dit moment heb ik (eventjes in de folder kijken):
Televisie Z1
Internet Z2
Telefonie Z1

Dit is in gedeeltes aangeschaft (eerst TV, later internet en later telefonie)
Is het nu zo dat ik automatisch een alles-in-1 plus pakket heb?
Of dien ik nu dat 0900 nummer te bellen van ziggo en te vragen om mijn pakket anders te noemen? (aangezien het het zelfde inhoud).

Ik zit overigens in een Essent gebied (alles van @home).
 
Hallo mensen

Op dit moment heb ik (eventjes in de folder kijken):
Televisie Z1
Internet Z2
Telefonie Z1

Dit is in gedeeltes aangeschaft (eerst TV, later internet en later telefonie)
Is het nu zo dat ik automatisch een alles-in-1 plus pakket heb?
Of dien ik nu dat 0900 nummer te bellen van ziggo en te vragen om mijn pakket anders te noemen? (aangezien het het zelfde inhoud).

Ik zit overigens in een Essent gebied (alles van @home).
Even morgen kijken op www.ziggo.nl als die in de lucht is, dan weet je misschien meer...
 
Wacht even...

Je hebt (bij @H):
- TV Basis: Analoog
- TV Digitaal: Digitaal basis
- TV Digitaal Keuzepakketten: Digitaal met beperkte uitbreiding
- TV Digitaal Totaal: Digitaal met het volledige pakket (excl Film1, Sport1 en etnische zenders).


Je hebt gelijk, foutje van mij! (wil je hier ook een excuus brief over?)
 
De ziggo website is online!
Best aardige site, alleen wel even wennen:wink:
 
frisse website, lijkt goed opgebouwd.
Is duidelijk gebaseerd op die van @home.
 
Jammer dat nou internet Z3i geheel niet meer voorkomt.. :confused:

Zelfs een postcode check laat alleen Z3 zien.

Oh wait, via de tarieven optie komt Z3i toch nog in beeld, helaas geen 22Mbit, de 20Mbit lijkt het voor nu te zijn geworden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan