• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

pop.ziggo.nl niet benaderbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkt hier nog gewoon hoor... altijd gewerkt... gaat er iets gebeuren waardoor het ineens niet meer werkt dan? :confused:
 
Werkt hier nog gewoon hoor... altijd gewerkt... gaat er iets gebeuren waardoor het ineens niet meer werkt dan? :confused:

Als het nu werkt, dan hoef je je denk ik nergens druk om te maken, dan heb je je instellingen juist staan :)

bye,
Chris
 
Hi !

Voor e-mail accounts die eindigen op:

@home.nl, popserver mail.home.nl
@casema.nl, popserver pop3.casema.nl
@quicknet.nl en @multiweb.nl, popserver pop.quicknet.nl

Als alle e-mail servers gemigreerd zijn naar hetzelfde platform als waar nu @ziggo.nl op draait (geplande akties voor aankomende maanden ...), dan is voor iedereen pop.ziggo.nl bruikbaar. Als dat nu even gewerkt heeft, is dat mooi meegenomen geweest, maar niet de bedoeling :)

mvg,
Chris

Zeer vreemd. Bij mij heeft het gewoon 3 maanden gewerkt en nu opeens niet meer ??????????????????????????????? Hier lijkt toch echt niets anders aan de hand!!!!!
 
Zeer vreemd. Bij mij heeft het gewoon 3 maanden gewerkt en nu opeens niet meer ??????????????????????????????? Hier lijkt toch echt niets anders aan de hand!!!!!

Klopt ..... maar ivm aankomende migraties is dat nu even niet meer mogelijk. Het heeft 'toevallig' even gewerkt, maar totdat alle migraties voorbij zijn even de pop server gebruiken die bij de domein extentie past ...

Als de migraties voorbij zijn wordt het voor een ieder een stuk eenvoudiger : 1 pop server adres voor alle domein extenties en 1 smtp server adres voor alle klanten.

bye,
Chris
 
Hmm,

Ik kan er niet direct helemaal wijs uit worden.

::::: :arrow:

Ik heb twee casema mailadressen (pop3.casema) en alles was en is nog steeds goed werkend (op 2 of 3 x een kort durende storing na). Ik heb NIETS hoeven wijzigen.....:)

Gaat dit nog veranderen op korte termijn? :?:
En blijft het casema adres wel gewoon bestaan dan? :?:

:arrow:Want ik weet wel dat ik voor iemand zijn accountwijziging heb moeten doen voor een @wanadoo En @orange adres naar @Ziggo adres.
Dit zou nu moeten en het oude adres zou tot 2010 nog te gebruiken zijn. Daarna alleen nog maar het nieuwe ziggo adres met deze nieuwe instellingen.

Hoor t wel van een kenner, zoals Ziggo-medewerker?!>@!
 
Hmm,

Ik kan er niet direct helemaal wijs uit worden.

::::: :arrow:

Ik heb twee casema mailadressen (pop3.casema) en alles was en is nog steeds goed werkend (op 2 of 3 x een kort durende storing na). Ik heb NIETS hoeven wijzigen.....:)

Gaat dit nog veranderen op korte termijn? :?:
En blijft het casema adres wel gewoon bestaan dan? :?:

:arrow:Want ik weet wel dat ik voor iemand zijn accountwijziging heb moeten doen voor een @wanadoo En @orange adres naar @ziggo adres.
Dit zou nu moeten en het oude adres zou tot 2010 nog te gebruiken zijn. Daarna alleen nog maar het nieuwe ziggo adres met deze nieuwe instellingen.

Hoor t wel van een kenner, zoals Ziggo-medewerker?!>@!

Hi !

Geen zorgen ... pop3.casema.nl blijft voor deze accounts gewoon werken ... en de adressen blijven ook gewoon bestaan ... ze worden alleen in de nabije toekomst op een andere server geplaatst.

mvg,
Chris
 
POP server niet bereikbaar

Ik heb dezelfde problemen sinds 2 dagen. Accountinstellingen nogmaals ingeklopt, nog steeds niets. Via webmail kan ik de mail wel ontvangen, dus volgens de helpdesk van Ziggo ligt het aan outlook, firewall instellingen maar in ieder geval niet aan Ziggo. In december hebben we 2 weken helemaal geen email ontvangen, ook niet via de webmail. Wij zijn het zat en stappen over op XS4all. Zonde want multikabel beviel altijd goed, maar sinds de fusie is het een puinbak. Ook de internetverbinding vliegt er regelmatig uit, met als gevolg verloren documenten op het bedrijfsnetwerk. Kortom, tijd voor wat anders, het enige dat Ziggo leert een toontje lager te zingen is massaal overstappen, dat raakt ze in de portemonnee!
 
Ik heb dezelfde problemen sinds 2 dagen. Accountinstellingen nogmaals ingeklopt, nog steeds niets. Via webmail kan ik de mail wel ontvangen, dus volgens de helpdesk van Ziggo ligt het aan outlook, firewall instellingen maar in ieder geval niet aan Ziggo. In december hebben we 2 weken helemaal geen email ontvangen, ook niet via de webmail. Wij zijn het zat en stappen over op XS4all. Zonde want multikabel beviel altijd goed, maar sinds de fusie is het een puinbak. Ook de internetverbinding vliegt er regelmatig uit, met als gevolg verloren documenten op het bedrijfsnetwerk. Kortom, tijd voor wat anders, het enige dat Ziggo leert een toontje lager te zingen is massaal overstappen, dat raakt ze in de portemonnee!

Verbinding kan ik je helaas niet bij helpen, maar als je me in een P.M. even je e-mail adres mailed kan ik wellicht wel zien of er iets raars aan de hand is. Er zijn geen openstaande storingen, dus 't zou gewoon allemaal feilloos moeten kunnen werken.

mvg,
Chris
 
mail.home.nl nu ook niet benaderbaar

Het gaat hier nu ook fout. Ik heb een @home.nl E-mailadres. Ik heb de volgende pop instellingen al geprobeerd:
mail.home.nl (ging tot vandaag goed)
pop.home.nl
pop.ziggo.nl (ging tot een paar dagen geleden ook goed)
Op mijn @ziggo.nl E-mailadres kan ik wel mail ontvangen via pop.ziggo.nl. Er zit dus iets fout bij onze provider.
Ik gebruik Mailwasher voor de eerste afvang en Thunderbird als echte mailclient.
Als uitgaande server gebruik ik smtp.ziggo.nl en dat werkt dus nog wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan