• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

plugin hier ophalen

  • Onderwerp starter advanrijbroek
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

advanrijbroek

:roll: bij het openingsscherm van Ziggo staat de optie
Plugin hier ophalen
is dat veilig ???
Het gaat over Adobe Flash player installer
en
dat is : Active X besturingselement
Kan ik dat veilig downloaden zonder een virus op mijn nek te halen ? :roll:
 
:roll: bij het openingsscherm van Ziggo staat de optie
Plugin hier ophalen
is dat veilig ???
Het gaat over Adobe Flash player installer
en
dat is : Active X besturingselement
Kan ik dat veilig downloaden zonder een virus op mijn nek te halen ? :roll:

geen enkel probleem
Adobe flash player laat bepaalde bewegende dingen op de website zien
zonder dit is de website erg statisch
 
Dit is gewoon een afspeel plugin van Adobe om Flash animaties mee af te spelen, en wordt gedownload vanaf Adobe site. Hier is niets mis mee, en volledig betrouwbaar.

Edit... Hmm

Pr123 was me voor :)
 
Indien je die pluggin alleen wil gebruiken wanneer je denkt dat je hem nodig hebt, dan is die eenvoudig in en uit te schakelen.
In IE 7, staat rechtsboven staat de tumbnail 'Extra" , daar kun je je invoegtoepassingen beheren.
 
Indien je die pluggin alleen wil gebruiken wanneer je denkt dat je hem nodig hebt, dan is die eenvoudig in en uit te schakelen.
In IE 7, staat rechtsboven staat de tumbnail 'Extra" , daar kun je je invoegtoepassingen beheren.
Als iemand al vraagt of de Adobe Flash plugin veilig is, denk ik niet dat diegene het waagt om met de invoegtoepassingen te gaan stoeien ;)
 
Flash is vooral erg irritant, daarom gebruik ik flashblock.
Wat een leven op internet...

Ach ja... ik heb geleerd een ander in zijn waarde te laten... maar op dit moment, sorry, ik kan het niet laten: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan