• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Action Now! wordt niet meer doorgegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer al weer een min punt erbij Ziggo !!! :no::no:

De communicatie kan stukken beter en jammer dat er een goed bekeken zender is verdwenen. :cry::cry:
 
Ongelofelijk!!!

Ongelofelijk!!! Schandalig!!
Action now is stopgezet! Waarom? Antwoord si simpel.
Action now is (was) grootste concurent voor Film 1 pakket.
Dus, Ziggo wil nou dat iederen Film1 pakket voor € 14,95 per maand bestelt.
Zij zijn achter meer geld en niets anders.
Ze moeten zich schamen bij Ziggo.:no:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Action Now

Of het nu een echte concurrent is/was van Action Now ?
Blijft wel, dat het spijtig is dat deze zender zomaar verdwijnt.
Zeker nu Ziggo al niet de schoonheidsprijs verdient de laatste tijd, had dit beter gekunt Ziggo, beetje jammer !
 
Ongelofelijk!!! Schandalig!!
Action now is stopgezet! Waarom? Antwoord si simpel.
Action now is (was) grootste concurent voor Film 1 pakket.
Dus, Ziggo wil nou dat iederen Film1 pakket voor € 14,95 per maand bestelt.
Zij zijn achter meer geld en niets anders.
Ze moeten zich schamen bij Ziggo.:no:
Neem aan dat je je antwoord kan onderbouwen,qua films is film 1 veel beter,gaat Ziggo dan zo internet ook blokkeren,daar kan je namelijk de beste films downloaden...
Ik geloof niet zo in die Film 1 theorie.
 
Ongelofelijk!!! Schandalig!!
Action now is stopgezet! Waarom? Antwoord si simpel.
Action now is (was) grootste concurent voor Film 1 pakket.
Dus, Ziggo wil nou dat iederen Film1 pakket voor € 14,95 per maand bestelt.
Zij zijn achter meer geld en niets anders.
Ze moeten zich schamen bij Ziggo.:no:

Onderbouw deze stelling(en) eens als je wil. Ten eerste vind/vond ik Action Now nou niet direct een concurrent van het Film1 pakket, daarbij denk ik niet dat Ziggo erop uit is dat je het Film1 pakket neemt, marge is nl volgens mij niet zo groot op dit pakket als het misschien lijkt :wink:
 
Overigens roept Action now iedereen op om te protesteren:

ACTIONNOW! niet langer beschikbaar via Ziggo.
Tot onze grote spijt heeft Ziggo, de Nederlandse aanbieder van digitale televisie, besloten ACTIONNOW! niet langer uit te zenden. Wij betreuren deze beslissing ten zeerste en willen dan ook alle ACTIONNOW-kijkers oproepen Ziggo op andere gedachten te brengen.

Bent u één van onze trouwe kijkers? Stuur dan vlug een mailtje naar de Ziggo Klantenservice waarin u via het contactformulier op onderstaande link uw ongenoegen uit over deze beslissing. Wij hopen alvast samen met u dat alle Ziggo kijkers binnenkort opnieuw van de beste actiefilms en thrillers kunnen genieten.

Uit hier uw ongenoegen over deze beslissing >>
 
Helemaal zuiver is dit niet. Als je de oproep leest dan krijg je de indruk dat het aan Ziggo ligt, want deze heeft de knop omgedraaid. Of is het toevallig zo dat Ziggo niet meer aangeleverd krijgt ? Als ze zo graag de kijkers willen mobiliseren dan zouden ze ook de reden moeten aangeven. Nu proef ik het als de kijkers voor hun karretje spannen zonder te zeggen waar we dan op af gaan. Dus ook Action Now verstrekt geen informatie.

Voor hetzelfde geld zouden we misschien wel bij Action Now moeten protesteren.
 
De reden voor het stopzetten is op zich simpel (zie de post van TV Digitaal aan het begin van het topic): Het contract is afgelopen.

Blijkbaar hebben de partijen geen akkoord kunnen krijgen over een nieuw contract.

Uit de melding op de Action Now website proef ik dat zij wel willen uitzenden. Het niet verlengen van het contract zal dan denk ik te maken hebben met de vergoeding die Ziggo betaalt/wil betalen voor de content. Het lijkt erop dat Action Now nu via de klanten alsnog een (duurder?) contract wil afdwingen.
 
Helemaal zuiver is dit niet. Als je de oproep leest dan krijg je de indruk dat het aan Ziggo ligt, want deze heeft de knop omgedraaid. Of is het toevallig zo dat Ziggo niet meer aangeleverd krijgt ? Als ze zo graag de kijkers willen mobiliseren dan zouden ze ook de reden moeten aangeven. Nu proef ik het als de kijkers voor hun karretje spannen zonder te zeggen waar we dan op af gaan. Dus ook Action Now verstrekt geen informatie.

Voor hetzelfde geld zouden we misschien wel bij Action Now moeten protesteren.

Dat is goed mogelijk,maar als het echt zuivere koffie was zou Ziggo dat denk ik wel zeggen.
Of action now al dan niet de "schuldige" is of niet,het blijft Ziggo die zonder slag of stoot en zonder enige communicatie de stekker er uit trekt.
Het is wel algemeen bekend dat Ziggo graag de hand op de knip houdt.
Een actie zie ik zelf niet zo zitten,er was laatst nog een actie met 2 kleine kids die zelfs de tv haalden om cbeebies en zo terug te halen,niet gelukt.
En van alle protesten "vroeger" als men weer eens een zender er af haalde heeft men zich ook weinig aangetrokken.
Het kan best zijn dat Action Now iets te veel vroeg,maar een als je niet slikken wil dan stik je maar houding en de stekker er dan uit trekken,daarmee zet je natuurlijk wel het mes op de keel.

Vraag ik me ook af, was er niet iets dergelijks aan de hand bij Fan TV die zo maar opeens verdween ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan