• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft er ook problemen met aanmelden voor het ZiGGo Alles in Een Pakket?

  • Onderwerp starter BaotianOnline
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal betaalt de aannemer die kosten inderdaad. Maar niemand dwingt jou om Ziggo te nemen, je kan ook voor andere aanbieders kiezen (adsl, digitenne/schotel etc).
Jij wil graag een aansluiting en die is er niet, dan moet je daarvoor (mee)betalen. Dat gebeurt ook als je glasvezel wil en de kabel ligt er nog niet. Dan mag jij betalen voor de glasvezelkabel naar je huis.

Lieve HD medewerker van ZiGGo.....

Mijn grootste probleem is dat ik sinds 09-07-09 meerdere keren de aansluiting heb getracht te krijgen..
Steeds gaat er iets fout... Jij kent deze verhalen als geen ander.....
Dat wij voor ZiGGo gekozen hebben was omdat ik op mijn eerdere locatie een aansluiting had van @home waar ik toen als BETA tester en later gebruiker vele jaren plezier van gehad heb...
Natuurlijk hadden we toen ook problemen, maar die werden altijd correct en simpel opgelost, toen was de klantenservice nog echt klantenservice..

Toen wij gingen verhuizen hadden wij op onze nieuwe adres geen mogelijkheid om @home diensten te kunnen krijgen daar hier in de wijk toen een eigen kabelnet aanwezig is... (nu nog steeds)

Nu wij op een locatie zijn gaan wonen waar wij diensten van @home konden krijgen was @home opgelost binnen ZiGGo.....
Wij zijn naar een oude wijk in Zwolle verhuist, echter konden wij de (groene) kabel niet vinden...
Wij hebben contact gezocht met ZiGGo (09-07-09) direct aangegeven dat wij geen groene kabel konden vinden etc... Vele keren er achter aan gebeld er bleef van alles fout gaan binnen de organisatie van ZiGGo...
Wij hebben zelfs een hele zaterdag zitten wachten op de GRATIS monteur van ZiGGo GRATIS is hij wel, daar er niemand is komen opdagen...

En dat wij vrij zijn om zelf te beslissen wie we nemen als aanbieder snap ik... Maar wij hadden nu eenmaal gekozen voor ZiGGO...
Hadden ze op tijd de prijsopgave gedaan hadden we zelf kunnen beslissen of wij dit wel of niet zouden doen..

Nu echter weken aan het lijntje gehouden en de beloofde chef die zou bellen van Ziggo (de heer J) heeft nog nooit gebeld....

Dat vinden wij echt jammer....

Waar werkt worden fouten gemaakt, maar bij ZiGGo worden ze genaakt zonder dat ze werken (LoL)
 
Hier niet van toepassing. JIJ wilt een aansluiting bij Ziggo, je word niet verplicht.


Opnieuw oneens. Dus Ziggo zou hier 2500 euro in jou moeten investeren omdat jij dat vind? Het zou coulant zijn als Ziggo de kosten met jou zou delen, maar ze zijn het nergens verplicht. Daarnaast, ook het GAS, Water en Electra is absoluut niet gratis tot in de woning gelegd, daar is zeker voor betaald. Wellicht niet door jou, maar wel de eerste bewoner of de projectontwikkelaar.


Euh over welke kabel heb je het nou die al betaald is? Je zegt zelf dat er nog geen kabel tot in de woning aanwezig is, hoe kan je daar dan in het verleden al voor betaald hebben? Juist... dat kan niet.

Eindconclusie:
Jij wilt een aansluiting, dan zul JIJ daarvoor moeten betalen. Dat zijn de voorwaarden van Ziggo. Ben je het er niet mee eens, dan sluit je toch een abonnement bij de concurrent? Er is niemand die jou verplicht akkoord te gaan met die kosten en jou verplicht dat jij bij Ziggo een abonnement moet afnemen, dat is je eigen vrije keuze.


Voor jou het zelfde:)

Lieve HD medewerker van ZiGGo.....

Mijn grootste probleem is dat ik sinds 09-07-09 meerdere keren de aansluiting heb getracht te krijgen..
Steeds gaat er iets fout... Jij kent deze verhalen als geen ander.....
Dat wij voor ZiGGo gekozen hebben was omdat ik op mijn eerdere locatie een aansluiting had van @home waar ik toen als BETA tester en later gebruiker vele jaren plezier van gehad heb...
Natuurlijk hadden we toen ook problemen, maar die werden altijd correct en simpel opgelost, toen was de klantenservice nog echt klantenservice..

Toen wij gingen verhuizen hadden wij op onze nieuwe adres geen mogelijkheid om @home diensten te kunnen krijgen daar hier in de wijk toen een eigen kabelnet aanwezig is... (nu nog steeds)

Nu wij op een locatie zijn gaan wonen waar wij diensten van @home konden krijgen was @home opgelost binnen ZiGGo.....
Wij zijn naar een oude wijk in Zwolle verhuist, echter konden wij de (groene) kabel niet vinden...
Wij hebben contact gezocht met ZiGGo (09-07-09) direct aangegeven dat wij geen groene kabel konden vinden etc... Vele keren er achter aan gebeld er bleef van alles fout gaan binnen de organisatie van ZiGGo...
Wij hebben zelfs een hele zaterdag zitten wachten op de GRATIS monteur van ZiGGo GRATIS is hij wel, daar er niemand is komen opdagen...

En dat wij vrij zijn om zelf te beslissen wie we nemen als aanbieder snap ik... Maar wij hadden nu eenmaal gekozen voor ZiGGO...
Hadden ze op tijd de prijsopgave gedaan hadden we zelf kunnen beslissen of wij dit wel of niet zouden doen..

Nu echter weken aan het lijntje gehouden en de beloofde chef die zou bellen van Ziggo (de heer J) heeft nog nooit gebeld....

Dat vinden wij echt jammer....

Waar werkt worden fouten gemaakt, maar bij ZiGGo worden ze genaakt zonder dat ze werken (LoL)
 
Laatste wat ik erover ga zeggen.

Ja het is niet netjes van Ziggo dat ze jullie zolang hebben laten wachten op een offerte. Voor de rest is er niets aan Ziggo verwijtbaar.

Wat is verder het probleem? Je hebt na, een te lange periode, de offerte. Nu ligt het balletje weer bij jou. Doe jij niets, gebeurt er ook niets. Ga je akkoord dan word het hele gebeuren om de kabel te laten aanleggen in gang gezet.

Take it or leave it. It is all up to you. Als het er nu nog steeds om gaat dat het zo lang heeft geduurd tot jij de offerte had, schrijf een klachtenbrief oid, maar blijf er niet in dit topic over doorzeuren, dat heeft echt werkelijk geen enkele zin.
 
Maar mijn inziens wil ZiGGo alleen geld verdienen i.p.v. investeren..

Nee hoor, investeren doen ze wel degelijk zelfs in bestaande klanten.

Hebben een verrotte koppeling in onze lijn met de kast buiten. Hebben van Ziggo vernomen dat ze de kabel gaan vervangen waardoor we een rechtstreekse lijn krijgen (zonder koppelingen) naar de kast. Wordt een compleet nieuwe kabel van ongeveer 50 mtr. en ze gaan daarvoor een heel stuk weg openbreken. En dat allemaal voor ..... helemaal niks. Gratis. Noppes.

Dus ze investeren echt wel :oyeah::oyeah::oyeah:
 
Nee hoor, investeren doen ze wel degelijk zelfs in bestaande klanten.

Hebben een verrotte koppeling in onze lijn met de kast buiten. Hebben van Ziggo vernomen dat ze de kabel gaan vervangen waardoor we een rechtstreekse lijn krijgen (zonder koppelingen) naar de kast. Wordt een compleet nieuwe kabel van ongeveer 50 mtr. en ze gaan daarvoor een heel stuk weg openbreken. En dat allemaal voor ..... helemaal niks. Gratis. Noppes.

Dus ze investeren echt wel :oyeah::oyeah::oyeah:

Dat van jou is in principe geen investering. Dit behoort bij onderhoud/reparaties voor storingen buiten jouw schuld om. Dat je daar zeer tevreden over bent met de snelle (en heel dure) service is begrijpelijk.
Veel ontevreden klanten posten hier, maar er zijn veel meer tevreden klanten. Die vallen alleen niet op.
 
Het is inderdaad vrij incorrect dat ze je zo lang hebben laten wachten voor je een offerte kreeg. Wat dat betreft kan ik je aanraden een klachtenbrief te sturen (kan ook per mail).
Brieven gaan naar:
Ziggo BV
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
 
^In dat geval is het een onderhoudskwestie en heeft het alles te maken met verplichtingen in het contract wat jij met Ziggo bent aangegaan. ;)

@BaotianOnline: hebben je buren wel kabel van Ziggo? Of woon je soms vrijstaand?
 
Maakt ook niet uit. Wat ik echt niet snap is waarom er nu bijgehaald word dat zij het alleenrecht op de kabel hebben. Is iets wat totaal irrelevant is in deze discussie.

Alleen recht bedoel ik, dat er geen andere kabel boer is...
In Zwolle :)

Heel kort samengevat. Jij wilt iets wat er niet is. Jij krijgt een offerte voor datgene wat jij graag wilt, en vervolgens heeft Ziggo iets fout gedaan. (even buiten de termijn, dat is wel mis gegaan bij Ziggo) Ik snap het niet hoor. Jij hebt toch zelf de aanvraag gedaan? Je wist toch dat de groene kabel er niet lag? Dan had je op je klompen kunnen aanvoelen dat daar kosten aan verbonden zouden zijn, en je had het kunnen weten als je even op de Ziggo site had rondgekeken. Het enige wat je dan nog niet had kunnen weten is hoe hoog die kosten zouden zijn.[/quote]

Dat het geld kost geen probleem, heb geen probleem, om ergens voor te betalen...
Maar dit is gewoon te VEEL.... Slaat nergens op..
En met die termijn het volgende, nu hebben we weken gewacht, mijn inziens hebben ze helemaal geen belang bij aansluitingen.. hahahaha

Maar als ik de verhalen lees hier op het forum, moet ik alleen HappY zijn dat ze geen dienst hebben geleverd...
Sterker nog ze hebben me wel een dienst geleverd door niet te leveren hahahaha

Verder vind ik het wel leuk zoals jij reageerd, ga zo door :):applause:

Groetjes Joop
 
^In dat geval is het een onderhoudskwestie en heeft het alles te maken met verplichtingen in het contract wat jij met Ziggo bent aangegaan. ;)

@BaotianOnline: hebben je buren wel kabel van Ziggo? Of woon je soms vrijstaand?

De buren hebben allemaal ZiGGo aansluiting en het is een bestaande oud bouw.. niets nieuws :)
Het ergste vind ik dat ZiGGo niets van zich laat horen of zien... :(
Zo ga je niet met mensen/klanten om... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan