• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
aansluitpunt

heeft iemand al zelf het aansluitpunt vervangen?

is dit goed te doen?
Ook als de hoofd kabel niet echt lang is?

ik heb dit al een paar keer aan Ziggo gevraagd, maar ik krijg helemaal geen antwoord
mijn mail is door gestuurd naar de technische afdeling, maar er reageert
op het speciaal daar voor opengestelde email adres krijg ik te horen dat ze er niets over kunnen vertellen, en dat ze mijn vraag hebben doorgestuurd.

ik wil graag meedoen,maar als ik er een hoop problemen doorkrijg, dan laat ik het maar voorbij gaan.
ik had eigenlijk wel op een reactie gehoopt
Anoniem, kan jij me er wat over vertellen?

Dank je wel
 
Werkt uitstekend. Gebruik zelf de Logitech Harmony 885 om de Cisco te bedienen.

Dank je wel, ondervind jij ook problemen met het opnemen of is dit probleem inmiddels al opgelost door ZIGGO. Ik ben namelijk van plan om de CISCO decoder aan te schaffen na de kerst.
 
heeft iemand al zelf het aansluitpunt vervangen?

is dit goed te doen..........

Ja, ik heb dat een paar maanden geleden gedaan.
Is niet moeilijk, volg de gebruiksaanwijzing.

Ik ging van een 2 gats naar een 1 gats aansluiting
Coax van dit aansluitpunt naar de versterker,
De laagste versterker uitgang naar de cisco.
Daarna optioneel de splitter gebruiken voor tuner en TV voor analoog kijken en luisteren.

Groet,

Kees
 
Ja, ik heb dat een paar maanden geleden gedaan.
Is niet moeilijk, volg de gebruiksaanwijzing.

Ik ging van een 2 gats naar een 1 gats aansluiting

bij mij zit er al een 1 gats aansluiting,zou dit dan veranderd moeten worden?
 
Ook ik krijg hopelijk over 5 dagen de Cisco, en heb ook een één gats aansluiting in de meterkast. Ben dus benieuwd.
 
heeft iemand al zelf het aansluitpunt vervangen?

is dit goed te doen?
Ook als de hoofd kabel niet echt lang is?

ik heb dit al een paar keer aan Ziggo gevraagd, maar ik krijg helemaal geen antwoord
mijn mail is door gestuurd naar de technische afdeling, maar er reageert
op het speciaal daar voor opengestelde email adres krijg ik te horen dat ze er niets over kunnen vertellen, en dat ze mijn vraag hebben doorgestuurd.

ik wil graag meedoen,maar als ik er een hoop problemen doorkrijg, dan laat ik het maar voorbij gaan.
ik had eigenlijk wel op een reactie gehoopt
Anoniem, kan jij me er wat over vertellen?

Dank je wel
Ben als tester geselecteerd en heb op grond van de beperkte mogelijkheden van de CISCO (geen snelle PC verbinding) al snel afgehaakt.
Als ik nu zie hoe Ziggo dit hele traject slecht begeleidt- vragen worden niet of onduidelijk beantwoordt- en je de kans loopt dat je bij verkeerde montage je hoofkabel molt ( en dat kost wel even wat als die opnieuw getrokken moet worden_ik heb namelijk ook nog maar zo'n heel klein
stukje kabel dat uit de muur komt- dan ben ik maar blij dat ik geen borg gestort heb.Interactieve TV betekent in feite alleen maar kijken.Opslaan en bewaren voor later kan je nauwelijks iets want bij de HD kwaliteit zit je zo vol reken maar hoor !!
 
Opslaan en bewaren voor later kan je nauwelijks iets want bij de HD kwaliteit zit je zo vol reken maar hoor !!

Ik verbaas me er zelf ook steeds over dat bijna niemand dat blijkbaar een bezwaar vindt?
Voor mij heeft het hele PVR (HD) gebeuren helemaal geen zin als je nooit meer eens iets kan bewaren/archiveren?
 
Ik verbaas me er zelf ook steeds over dat bijna niemand dat blijkbaar een bezwaar vindt?
Voor mij heeft het hele PVR (HD) gebeuren helemaal geen zin als je nooit meer eens iets kan bewaren/archiveren?
Dat is het mooie aan het testtraject.
Kan je dit zelf beoordelen of het een probleem is of niet.
En als het uiteindelijk niet bevalt, dan lever je hem na de test weer in.

Zouden ze in een winkel (als je hem los koopt) nooit accepteren!

Ik denk dat de meeste mensen het alleen gaan gebruiken als vervanger voor de video om programma's op te nemen als ze er niet zijn, of als er meerdere programma's zijn die men wil zien. Deze zullen toch vrij kort achter elkaar bekeken worden. Dan is de ruimte nog niet zo'n beperking. En alleen HD uitzendingen kunnen in HD opgenomen worden. Aangezien het aanbod in HD nog beperkt is, zal dat ook nog niet zo'n probleem zijn.
 
Cisco 8455 Test

Ook ik ben gevraagd als tester en verwacht 'm met 5 werkdagen.
Heb intussen de handleiding gedownload. Op voorhand mis ik al een paar - in mijn ogen - belangrijke zaken. USB-poort en netwerkpoort zijn afgesloten.
Dus geen externe uitbreidings-schijf mogelijk waarop je bijvoorbeeld je MP3 collectie en foto's hebt staan.
Dat maakt 'm direct al een stuk minder aantrekkelijk want dan heb je dus toch weer nog een extra kastje nodig om andere media naar je tv of cinema te streamen.
Het apparaat kan dit dus wel maar om een of andere reden heeft Ziggo die mogelijkheden uitgeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan