• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Homepage bijwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Asimov01

Homepage bijwerken met FTP

Al enige tijd heb ik tot volle tevredenheid een eigen homepage. Helaas kan ik de laatste dagen de site niet meer bijwerken, want bij het laden van de gewijzigde bestanden krijg ik een mededeling:

Kan ftp://home.casema.nl/index niet opslaan. De map is gemarkeerd als Alleen-lezen.

Helpdesk is helaas onbereikbaar, misschien dat iemand hier een oplossing voor weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Webspace resetten

Al enige tijd heb ik tot volle tevredenheid een eigen homepage. Helaas kan ik de laatste dagen de site niet meer bijwerken, want bij het laden van de gewijzigde bestanden krijg ik een mededeling:

Kan ftp://home.casema.nl/index niet opslaan. De map is gemarkeerd als Alleen-lezen.

Helpdesk is helaas onbereikbaar, misschien dat iemand hier een oplossing voor weet.

Vreemd, ik heb het net getest met mijn eigen account en het werkt gewoon.

Heb je alle bestanden die op je website horen te staat nog? Dan zou ik je webspace even resetten. Dit kan je doen door bij https://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail in te loggen met het desbetreffende account en dan onder het menu-item 'Mijn webspce' je webspace te deactiveren en vervolgens weer te activeren.
Ik denk dat het daarna weer moet werken :)
 
Webspace resetten

Bedankt Ziggo-User. Je tip heeft 1 keer gewerkt, maar bij de 2e keer uploaden dezelfde mededeling.

Ik ben bang dat mijn website te groot is geworden (136MB tegen maximaal 100MB). Misschien dat de helpdesk kan bevestigen dat je dan deze mededeling krijgt.

Ik ga nu de website onder de 100mb brengen en dan opnieuw proberen.

In ieder geval nogmaals bedankt
 
Hmmm, ik zal het morgen eens proberen en kijken of ik dezelfde melding krijg. Je hoort nog van me!
 
Homepage

Het was inderdaad de grootte van het bestand. Nu ik 79mb upload, zijn de problemen verdwenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan