• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Reboots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien heb je wel gelijk, maar als mijn computer vastloopt en ik kan het niet op een normale manier uitzetten, maar ik kan het wel uitzetten door 5-10 seconden op powerknop in te drukken.
Dus het moet wel kunnen, want decoder/pvr lijkt erg op een computer.

Deze mogelijkheid is inderdaad in iedere PC en laptop aanwezig. Maar voor zover ik weet wordt dit geregeld door een aparte controller met bijbehorende niet te wijzigen "software" die boven de BIOS en het besturingssysteem van je computer zit. Het moet dus al aanwezig zijn in de Humax anders zal dit niet mogelijk zijn met een normale software update vrees ik.
 
ik heb een mail mbt deze problemen naar Ziggo gestuurd, helaas geen antwoord gekregen.:x


Ik heb antwoord > jawel...

ziggo helpdesk zei:
U geeft aan problemen te hebben met uw decoder.
Aangezien dit een probleem is van de decoder zelf (en niet het signaal van Ziggo) raad ik u aan om contact op te nemen met Humax.


:cry:




Het resetten komt dus door Humax, het testwerk dat nu gebeurd is dus zinloos. De decoders kunnen allemaal terug naar Humax, via multikabel natuurlijk want dat is de leverancier. Of... is het toch wat anders en schuiven ze het gewoon af.

Kan "Anoniem" vertellen wat er aan de hand is, ik heb zo'n enorme hekel aan leugens.


Ik ga nu op vakantie dus ben ik niet in de gelegenheid om Humax te contacteren.
 
Ik heb antwoord > jawel...




:cry:




Het resetten komt dus door Humax, het testwerk dat nu gebeurd is dus zinloos. De decoders kunnen allemaal terug naar Humax, via multikabel natuurlijk want dat is de leverancier. Of... is het toch wat anders en schuiven ze het gewoon af.

Kan "Anoniem" vertellen wat er aan de hand is, ik heb zo'n enorme hekel aan leugens.


Ik ga nu op vakantie dus ben ik niet in de gelegenheid om Humax te contacteren.

Lees deze post van Anoniem van 19 mei in dit topic nog eens daar schrijft hij dat het een fout in de software is.
En daar is denk ik geen woord van gelogen als het echt aan de provider lag zouden de andere boxen er ook last van moeten hebben.
Alleen dat hij daar ook schrijft dat ze nog bezig zijn met afronding van tests voor andere boxen doet mij vermoeden dat het nog wel even gaat duren voor het is opgelost.


Ruilen heeft niet zoveel zin, omdat het probleem niet exemplarisch is, hoewel je dit mischien wel zou gaan denken. Het probleem ligt aan een bepaald probleem in de software, waardoor de watchdog de box een restart laat uitvoeren. Er is op dit moment nieuwe software beschikbaar om getest te worden, echter zijn we op dit moment nog met de afronding van een aantal andere boxen bezig.
 
Lees deze post van Anoniem van 19 mei in dit topic nog eens daar schrijft hij dat het een fout in de software is.
En daar is denk ik geen woord van gelogen als het echt aan de provider lag zouden de andere boxen er ook last van moeten hebben.
Alleen dat hij daar ook schrijft dat ze nog bezig zijn met afronding van tests voor andere boxen doet mij vermoeden dat het nog wel even gaat duren voor het is opgelost.
Ben ik met je eens, maar zo zou het heeel erg lang kunnen duren, Humax heeft veel nieuwere software maar die geeft ziggo niet vrij, dus ik vind het probleem niet bij Humax liggen. Want anders had de hele wereld er wel last van.
 
Wij hebben deze week de versie ontvangen waarin de laatste fixes zijn opgenomen. Deze candidaat release zal de komende weken verder getest worden. De reset heb ik zal al een hele tijd niet meer gezien, dus dat is in ieder geval een grote vooruitgang.
 
Dan zou het probleem inderdaad opgelost moeten zijn.
Ik hoop het. Mogelijk kunnen wij nog even bijhouden wanneer we een reset hebben. Dan kan de Ziggo-man checken of hij die ook gehad heeft.
 
Dan zou het probleem inderdaad opgelost moeten zijn.
Ik hoop het. Mogelijk kunnen wij nog even bijhouden wanneer we een reset hebben. Dan kan de Ziggo-man checken of hij die ook gehad heeft.


Laten we wel wezen, als er een fix uitkomt voor dit Humax-probleem en Anoniem zegt dat het reboot-probleem hiermee (zo goed als) uit de wereld is dan geloof ik dat onvoorwaardelijk.

Gert.
 
Ik neem aan dat de Ziggo-man (anoniem) het over zijn versie (met fixes) heeft.

Gert.

juist dit is een test versie, deze versie is te gebruiken op speciale test ontvangers. Zodra alle testen met succes doorlopen zijn zal de software geprepareerd worden voor de productie ontvangers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan